Happy moments week 52 2014

20141222_120658

De eerste week vakantie zit er al weer op. Het was kerst en er viel voor het eerst dit jaar weer sneeuw. Ik heb veel lekker gegeten en veel gelachen. Het was een leuke en ontspannen week. 

20141221_123954

Dit was echt zo lekker! Ciabatta met gewone kaas, tomaat en Italiaanse kruiden. Ik wil dit echt nog wel honderd keer eten want ik kreeg er niet genoeg van, zo lekker! Dit is denk ik ook heel lekker op een Italiaanse bol of gewoon op een tosti. Super lekker, want we aten dit na het schaatsen, wohoow. Ik en mijn moeder hadden het verdiend. Schaatsen is zo fijn en hopelijk kan ik komende week nog een keertje gaan.

20141222_120641

Ik en Yvonne besloten om een dagje naar Den Haag te gaan. We hebben gratis studenten ov dus we konden mooi door naar Scheveningen. Het waaide zo hard maar het was wel echt heel leuk. Het verslag komt binnenkort, maar het was een top dag. We waaiden bijna weg en er zat een zandbak in mijn schoenen maar de gezelligheid maakte alles goed.

20141222_120658

Selfie op het strand. Het waaide echt zo hard. Ik ben mijn haarelastiek verloren op het strand, oeps.

20141224_123804

Afgelopen week heb ik weer voor het eerst in lange tijd poffertjes op! Wat waren ze lekker zeg. Lekker met veel poedersuiker. Ik kan er dan echt van genieten. Niet te vaak, maar echt zo lekker.

20141225_095800

Hoe leuk zijn deze kaarsjes van mijn moeder? De waxinelichtjes waren roze met sterretjes erin en het zag er echt super leuk uit aan tafel. Wel voorzichtig uitblazen, want anders zat het hele tafelkleed onder, haha.

20141225_095806

Wohoow, kerstontbijt! We hadden ons best gedaan op de tafel met allemaal lekkere broodjes en beleg. Het is altijd zo speciaal als we met blond bordjes eten. Dat doen we eigenlijk alleen maar met feestdagen of als we ruim gaan ontbijten. Echt super leuk en het ziet er dan meteen zo gezellig uit.

20141225_100050

Kijk hoe lekker! We hadden afbakbroodjes en croissantjes. Mijn broertje wil er graag ham en kaas in, maar ik liever niet. Het was echt heel lekker en erg gezellig. Ze zijn bijna allemaal opgegaan.

IMG_20141225_103040

Bij kerst hoort natuurlijk de kerstboom. Onze zingende kerstboom had zich verstopt. Het ziet er zo gezellig uit, jammer dat hij straks weer moet worden afgebroken. Hij staat maar zo kort dus je kan er maar heel even van genieten, maar dan blijft hij wel speciaal.

20141227_080737

Net geen witte kerst. Toen ik gister wakker werd lag er in een keer een dik pak sneeuw op de weg. Dat werd lopen naar het werk. Gelukkig is het niet zo ver, maar fietsen ging echt niet. Een collega was gewoon halverwege gaan lopen, want ze was bijna van haar fiets af gevallen. Het is nu echt papperig, maar het ziet er altijd wel heel mooi uit zolang je er maar niet door heen hoeft.

Nu is de eerste week van de vakantie al weer bijna om. Ik moet gaan beginnen met mijn huiswerk, maar natuurlijk ook snoepen van de oliebollen. Ik ga nog met een vriendin tapas maken en waarschijnlijk ook nog een keertje schaatsen dus mijn week komt wel goed. Nog een fijne vakantie allemaal en geniet er van!

Love,

Eline

8 gedachtes over “Happy moments week 52 2014

Geef een reactie

