Q&A #1

IMG_20141105_103206

Hoi allemaal! Een poosje geleden vroeg ik om leuke vragen voor een Q&A. Die heb ik gekregen dus vandaag is het tijd om ze gaan te beantwoorden!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen, omdat ik er al heel lang een wilde beginnen, maar nooit het lef had om het te doen. Toen ik het aan mijn vriendinnen vertelde zeiden ze allemaal hetzelfde: Gewoon beginnen. Zo gezegt, zo gedaan. Ik kon mijn creativiteit kwijt en het was een leuke ontspanning in de drukke examenperiode.

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het ontzettend fijn om te schrijven en te fotograferen. Je probeert steeds weer nieuwe dingen en je daagt jezelf uit om zo creatief mogelijk te zijn. Ik kan helemaal zelf bepalen wat ik wil delen en het doet me ontzettend veel plezier om al jullie lieve reacties te lezen.

Hoe hoop je dat je leven eruit ziet over 10 jaar?
Wat een lastige vraag! Ik hoop dat ik over tien jaar gezond ben en doe wat ik leuk vind. Ik hoop dat ik een fijne plek heb om te wonen en misschien een wel een vriend. Hopelijk ben ik gelukkig en inspireer ik nog steeds mensen.

Wat is iets waar je al een lange tijd over wilt bloggen maar nog niet gedaan hebt om een of andere reden?
Ik zou meer outfits of food dingen willen posten of meer gaan fotograferen, maar ik kan niet altijd de tijd vinden en ik weet dan ook niet zo goed waar ik zou moeten beginnen. Ik zou ook heel graag willen vloggen, maar dat vind ik een beetje eng. Wat zouden jullie graag meer willen zien?

20141221_123954

Wat is je lievelingseten?
De pizza van mijn moeder! O, wat houd ik van zelfgemaakte pizza. Pasta vind ik trouwens ook heel lekker en de hamburgers van mijn vader met appel erin kunnen er ook wel wat van. Op een broodje vind ik kaas met tomaat en pesto heel erg lekker, hmmmm. Ik kan gewoon niet kiezen!

Doe je aan sport?
Ik loop graag hard, maar schaatsen doe ik ook heel graag. Verder doe ik elke week zumba en probeer ik een keer in de maand te gaan zwemmen, maar dat lukt lang niet altijd. Ik vind het heel fijn om te sporten ondanks mijn astma. Je moet gewoon doen wat je leuk vind.

christmas

Wat is je favoriete feestdag?
Telt mijn verjaardag ook? Nee hoor. Ik vind kerst heel gezellig en sinterklaas. Dan kom je als gezin, familie en vrienden bij elkaar en is het altijd heel erg gezellig. Wel een beetje jammer dat het in dezelfde maand valt, maar nu kan je er wel het hele jaar naar uitkijken.

Dit waren al weer alle vragen. Ik vond het erg leuk om ze te beantwoorden. Als je nog meer vragen hebt kan je ze achter laten in de reacties en misschien ze je ze dan wel in de volgende Q&A.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Q&A #1

Geef een reactie

