Hoogtepunten 2014

jaaroverzicht 2014

Morgen is het al weer 2015 en op de laatste dag van het jaar leek het me leuk om terug te kijken naar mijn hoogtepunten van afgelopen jaar. Het was een heel gek jaar waarin ik mijn diploma haalde, begon aan de pabo en lekker op vakantie ging, maar ook dat mijn blog een jaar bestond en dat ik werd verrast met ballonnen. 

verjaardag school ballon 3

In februari werd ik 17 en mijn vriendinnen verrasten me met een heleboel ballonnen. Dat vergeet ik echt nooit meer en zeker niet toen ik ze mee moest nemen op de fiets.

DSCN0893

Ook ging ik met mijn oude Duits klas naar Keulen. Wat hadden wij een lol zeg in de auto met Timber op de radio. Het was echt een ontzettend leuke dag en dat vergeet ik echt nooit meer. Het liefst zou ik nog een keertje terug gaan, want wat is Keulen een leuke stad zeg!

005 (1) DSCN1599

Ik haalde mijn examens dus hallo havo-examen! Gala was ontzettend leuk, maar het is wel de enige keer dit jaar dat ik die hakken aan deed. Ik zoek nog steeds een goed excuus om ze aan te doen, maar het komt er steeds niet van. Ik ben echt heel blij dat ik geslaagd was, want wiskunde was niet mijn ding, maar ik haalde het en daar ben ik echt super trots op.

DSCN1800

Ik ging voor het eerst met het vliegtuig, naar Rome nog wel. Ik heb echt super lekkere pasta en pizza’s op en wat is Rome een mooie stad. De ijsjes waren er in overvloed en ik heb heel veel gezien van de stad.

20140828_170932

Ik vond het heel eng om te gaan studeren, want ik kende er helemaal niemand. Nu ben ik blij dat ik de pabo ben gaan doen, want ik heb er een aantal hele leuke nieuwe vriendinnen aan overgehouden.

005

Ik maakte deze prachtige foto en het is een van mijn meest bekeken artikelen. Ik heb hem laten afdrukken op canvas en ik vind het echt een super mooie foto!

Vakantie texel herfst 2014 040Ik ging in de herfstvakantie een weekje naar Texel waar ik lekker kon ontspannen en kon genieten van het mooie uitzicht.

IMG-20141122-WA0006In november bestond mijn blog een jaar en ik had eigenlijk nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden en dat jullie mijn stukje op het internet zouden willen lezen.

Het was een heel raar jaar met veel ups en downs. Ik ben heel trots op wat ik allemaal heb bereikt dit jaar, want het was echt niet altijd even makkelijk. Ik ben dankbaar voor mijn familie en vrienden die mij gesteund hebben en die me altijd opvrolijken. Ook wil ik jullie bedanken, want ik lees iedere reactie en ik wordt er ontzettend blij van. Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben. Ik heb op het moment buikgriep dus ik denk niet dat de oliebollen er morgen in zitten, maar in 2015 gaan we er iets moois van maken.

Love,

Eline

9 gedachtes over “Hoogtepunten 2014

Geef een reactie

