Happy moments week 1 2015

happy moments week 1 2015 collage

De eerste week van 2015 zit erop. Oud en nieuw is geweest en er is nog maar een dagje vakantie over, helaas. Het was een aparte week, want eigenlijk was ik de hele week ziek. Geen oliebollen voor mij, maar biscuitjes. Toch heb ik wel een aantal leuke dingen gedaan dus kijken jullie maar snel mee. 

20141229_150615

Afgelopen maandag heb ik zelf tapas gemaakt. Het was een werkje, maar het was echt heel leuk om te doen. Als jullie het leuk vinden wil ik hier best wel een artikel over schrijven. Het was erg lekker. We maakte gevulde eieren en verschillende salades voor op een broodje. Ook hadden we spiesjes en als toetjes een lekker ijsje.

20150101_161026

Maandag avond voelde mijn buik heel raar. Ik had er de hele dag al een beetje last van, maar die avond kreeg ik echt veel kramp. Ja hoor, ik kreeg buikgriep. Niets is dan beter om lekker in bed film te gaan kijken. If I stay is echt een hele mooie film ik zou hem zeker aanraden. Vooral de muziek is heel erg mooi.

20150103_190041 (2)

Mijn kerstpakket was binnen. Een mooie sporttas vol met lekker eten. Ik weet niet hoe lang hij wit blijft, maar er zat een hele hoop lekkers in. De doos chocolade staat veilig in de kast, want anders wordt het wel heel erg veel.

20150103_190031

Ik heb de Flow Weekly echt ontdekt. Echt super leuk en het ziet er zo leuk uit! Binnenkort komt er een artikel over online.

De week zit er al weer op. Met nieuw jaar was ik erg ziek, maar heb ik toch leuk cabaret gezien en Ik houd van Holland. Vandaag ben ik weer gaan werken en gaat het al een stuk beter. De rest van de middag heb ik alleen maar geslapen en morgen kan ik weer aan de slag met hw. Gelukkig heb ik maandag nog een extra dagje vrij. Het worden een drukke paar weken, want het kwartaal en stage loopt ten einde dus ik moet een heleboel dingen gaan afronden. Gelukkig heb ik veel zin en inspiratie om te gaan bloggen dus dat komt wel goed. Nog een hele fijne zondag en geniet ervan!

Love,

Eline

8 gedachtes over “Happy moments week 1 2015

Geef een reactie

