Nagellak collectie

nagellak collectie

Don’t judge me. Ik heb een beetje een erg grote nagellak verzameling opgebouwd en het ergste is dat er niet eens een basecoat tussen zit, oeps. Zoals je kan zien vind ik het erg leuk om mijn nagels te lakken en krijg ik er ook erg veel met verjaardagen en dan vooral in de kleur roze. Gelukkig is dat niet zo heel erg, alleen moet ik een nieuwe doos kopen, want het past er niet allemaal meer in. 

hema nagellak

Als eerst de lakjes van de Hema. Dit zijn echt mijn favorieten ik heb hier dus ook het meeste van, op essence na misschien. Ze drogen heel snel en ze zitten in een lekker grote pot waar je lang mee doet. Ze dekken goed en voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen.

essence nagellak

Van Essence heb ik de meest verschillende kleuren. Ik heb vooral de oude potjes, want ik koop eigenlijk geen nagellak meer. Mijn favorieten zijn de rode en de lila helemaal rechts. Ook oranje is trouwens heel mooi en feestelijk, zeker voor in de lente. Ze drogen snel en ze zijn lekker goedkoop.

glitter nagellak

Natuurlijk kan ik niet zonder glitter nagellak. Het zijn er al een stuk minder dan vroeger, want toen droeg ik het echt altijd, maar ik kreeg het er nooit af. Nu heb ik een peel of coat van NYC die heel goed is dus kan ik ze weer dragen.

catrice nagellak

Het viel me op dat ik van Catrice helemaal geen leuke kleurtjes had, alleen maar hele donkere en een hele lichte. De donkere rood is echt prachtig en top voor de herfst!

action nagellak

Shame on me. Deze heb ik al best lang en ik heb ze nog niet gebruikt. Ze zijn van de action. Ze spraken me gewoon niet zo aan, maar ik ben nu toch wel benieuwd naar de grijs. Ze zaten samen in een verpakking en ze zijn maar erg klein, maar ze zien er toch wel erg schattig uit. Moet ik maar eens gaan proberen.

miss sporty nagellak

Ik ben echt zo blij dat ik deze kleurtjes gekocht heb. Ik ben er echt super blij mee en ze zien er zo vrolijk uit! Deze zijn helemaal klaar voor de lente!

etos nagellak

Dit zijn maar kleine potjes, maar ik heb ze toch al veel gebruikt. Vooral de groene is aan zijn einde van zijn latijn. De grijs heb ik pas gekregen en ik ben heel benieuwd naar hoe die er uit ziet op mijn nagels!

anny essie

Nu toch echt de laatste twee lakjes al weer en dat zijn de luxere lakjes. De ene is van Anny van de Douglas en natuurlijk eentje van Essie. Ze kosten wat meer, maar ze zijn het dubbel en dwars waard!

Dit was al weer mijn hele collectie. Ik ben bang dat er binnenkort nog veel meer bij zullen komen, zeker rond mijn verjaardag, maar ze zijn altijd welkom. Ik lak mijn nagels graag, maar soms duurt het wel erg lang hoor, haha. Hebben jullie ook zo veel nagellak of hebben jullie een verzameling van iets anders?

Love,

Eline

11 gedachtes over “Nagellak collectie

  1. Saskia | Former Parades zegt:

    Waauw wat veel! Ik heb ook nog heeeel veel glitterlakjes, maar draag ze eigenlijk nooit. Ik kreeg het er inderdaad ook altijd zo lastig van af… Misschien moet ik die peel off coat ook een keer proberen! :)

    XXX
    Saskia | Former Parades

Geef een reactie

