Verslag dagje Den Haag

_MG_1489

De dag begon al vroeg. Acht uur opstaan en om tien uur in de trein. Nog maar anderhalf uur te gaan en dan zijn we in Den Haag. Ik ging met Yvonne een dagje naar Den Haag en wat was dat leuk. Lees alles over onze avonturen!

DSCN2518

Na de lange treinreis besloten we de eerste beste tram in te springen (lang leven studenten-ov) Toevallig ging die precies naar de plek waar we heen wilden, Scheveningen. Ja het is winter en wij gaan naar het strand. 

Scheveningen

_MG_1489

Het waaide echt heel hard en ik verloor mijn elastiek, maar het was echt top. Ik geniet er echt van. Letterlijk wegwaaien!

_MG_1435 _MG_1445

Er moesten natuurlijk een heleboel foto’s gemaakt worden dus de camera ging overal mee naar toe. Soms ziet het er in zwart wit zo veel mooier uit!

_MG_1603 DSCN2530

Dit gebouw stond er toen we naar het strand liepen. Het zag er echt super gaaf uit met alle torentjes.

DSCN2539

Wat is de zee toch mooi! We hadden honger dus de kibbeling ging er wel in. Zo snel dat ik er dus geen foto van heb gemaakt, maar geloof mij, het was lekker ^^

DSCN2562

Hoe cool is dit bankje! Ik heb er nog een aantal andere foto’s van gemaakt en het ziet er echt super gaaf uit.

DSCN2566

Deze kerstboom was echt enorm. Ik vraag me af hoe ze aan zo veel ballen komen en of die er dan nooit uitvallen. Waarschijnlijk zijn ze van plastic, maar je moet ze er wel allemaal in doen. Je bent dan professioneel kerstballen hanger ofzo, haha. Echt heel leuk. Ik ben dol op kerstbomen en lampjes dus ik vind het best jammer dat ze nu weg zijn.

DSCN2568

Nog meer ongezond voedsel! Lekker een McFlurry met kitkat. Normaal neem ik eigenlijk altijd M&M maar ik wilde deze ook eens proberen. Erg lekker, maar ik blijf denk ik toch bij de M&M.

DSCN2582 DSCN2580

Hoe gaaf zijn deze kaarten? Ik kwam ze tegen in de American Bookstore en als je naar Den Haag gaat moet je daar echt heen! Er zijn zo veel Engelse boeken. Ik lees graag in het Engels, maar ik ging met lege handen naar huis. Wel kocht ik daar het verjaardagscadeautje voor Yvonne.

DSCN2596 DSCN2597

Pizza!!! Ik moet eerlijk toegeven dat het niet de lekkerste pizza was, want hij was een beetje aangebrand en zacht aan de binnenkant, maar het was ook niet de vieste. We aten bij Antonio’s,Lekker met salami, dat blijft meestal toch mijn favoriet op die van mijn moeder na dan.

DSCN2603

Toen was het al weer tijd om naar huis te gaan. Op het station kocht ik de Flow Weekly. Echt een heel leuk tijdschrift en bij de Flying Tiger kocht ik dit awesome kaartspel. We hebben een hele poos zitten kaarten in de trein, want anderhalf uur duurt best wel lang als je moe bent.

DSCN2613Dit stond in de Flow en ik vond het erg mooi om te lezen. Ik verheug me nu al op de volgende keer dat ik weer weg ga. Misschien wel in de carnavalsvakantie, jongens nog zes weken en dan ben ik jarig! Het was echt een ontzettend leuke dag met heel veel foto’s. Ik had een vlog gemaakt, maar die is niet goed opgeslagen dus die moet ik nog een keer opnieuw bewerken. Zouden jullie het leuk vinden om die alsnog te zien bijvoorbeeld bij de happy moments op zondag? Laat het me maar weten. Ik had een topdag en ik heb heel veel gelachen.

Love,

Eline

Yvonne bedankt voor de hele leuke dag en de mooie foto’s!

10 gedachtes over “Verslag dagje Den Haag

  1. Yasmin Wilnis zegt:

    Ziet er allemaal echt top uit! Nog bedankt voor het volgen van mijn blog en alle lieve reacties die je achterlaat op mijn YouTube filmpjes! Ik kijk uit naar jouw avonturen als studentje nu!

    Liefs, Yasmin x

Geef een reactie

