Hema: It’s my beautiful skin mask en scrub

hema mask scrub

It’s my beautiful skin klinkt gewoon al heel leuk. Het masker is een van mijn favorieten, maar de scrub kende ik nog niet en daar was ik best benieuwd naar. Zou hij net zo fijn zijn?

Ze komen allebei in een makkelijke tube. Dat is echt een pluspunt, want je zit altijd te rommelen met die zakjes. Het is een klikdop dus dat is ook heel erg makkelijk. Geen hele bijzondere voorkant, gewoon Hema. De verpakking ziet er in ieder geval goed uit, nu de inhoud nog.

hema scrub

DSCN2671

Scrub
De scrub gebruik ik al een hele tijd en het kwam er eigenlijk nooit van om hem te reviewen dus nu bij deze. Het is een hydraterende scrub. Hij heeft hele grove korrels dus je kan echt heel goed scrubben. Het is geen super dikke creme en hij heeft niet echt een speciale geur, maar dat vind ik wel fijn. De tube blijft gewoon schoon en je kan daardoor makkelijk de juiste hoeveelheid bepalen.

Je moet hem zeker niet elke dag gebruiken, want daar is hij veel te grof voor. Ik gebruik hem het liefst een keer in de week, zoals er wordt aangeraden. Hij smeert heel fijn uit en je hebt helemaal niet zo veel nodig om je hele gezicht te scrubben. Ik zou hem niet hydraterend noemen, want daar heb je echt een masker of creme voor nodig die je moet laten intrekken.

hema mask

DSCN2673

Masker
Ik was heel benieuwd naar het masker, want ze hadden altijd hele fijne scrubs bij de Hema, maar ze hebben het assortiment veranderd en nu hebben ze die niet meer. Ik hoop te op een fijne vervanger.

Zodra je hem opsmeert merk je dat het geen witte creme is, maar hij is heel licht blauw. Hij is niet zo dik en smeert heel makkelijk uit. Hij is een beetje verkoelend en voelt heel prettig aan op mijn gezicht. Hij moet minimaal drie minuten, maar ik heb hem een minuut of zeven opgelaten. Als je hem op smeert wordt hij doorzichtig en zie je eigenlijk niet dat je hem ophebt, behalve dat het heel erg glimt. Je krijgt dus niet het echte spooky masker effect.

Het masker voelt heel prettig aan, hij begint niet te trekken of te tintelen. Ik merk wel dat het niet zo’n intensief masker is als de oude, maar deze is zeker fijn voor een keertje. Hij ruikt heel fris, maar het is geen bijzonder masker. Ik had gehoopt op een heel hydraterend masker, maar dat is deze niet. Hij is wel erg fijn, maar niet zoals ik had gehoopt. Je huid wordt er wel lekker zacht van.

hema mask scrub

Het zijn fijne producten. Vooral de scrub zou ik zeker aanraden. Als je op zoek bent naar een heel voedend masker zou ik hem niet aanraden, maar hij is wel lekker fris en fijn om tussendoor even op te smeren. Ik blijf zoeken naar een heel fijn masker. Hebben jullie nog tips?

Love,

Eline

6 gedachtes over “Hema: It’s my beautiful skin mask en scrub

  1. Yasmin Wilnis zegt:

    Wat een handige review! Zelf hoor ik al een tijdje dat Lush hele goeie maskers heeft, en zal er binnenkort ook eentje uittesten! Ze hebben verschillende maskers voor verschillende huidtypes, misschien is dat wel wat? :)

    Yasmin x

Geef een reactie

