Happy moments week 2 2015

collage happy moments 2 2015

De vakantie is nu echt voorbij. Ik moet weer tot kwart over vijf naar school en dan regent het ook nog eens. Niet de leukste week, maar toch heb ik wat momentjes voor mezelf vrijgemaakt. Ik was weer helemaal beter dus ik kon er weer tegenaan, soort van.

verse broodjes

blond

De vakantie sloten we af met een gezamenlijk ontbijt. Lekkere vers afgebakken broodjes met de hele tafel vol met beleg. Nog een beetje het kerstgevoel vasthouden. Ik vond het heel gezellig en ik wil dit vaker doen op een zondag. Even met zijn allen bij elkaar en lekker uitgebreid eten ^^

20150110_182129

Dinsdag moest ik muziekles geven op stage. Wat vond ik dat eng zeg, maar ik ben echt zo trots dat ik het toch gedaan heb. Het heeft me heel veel moeite gekost, maar de klas vond het leuk en achteraf was ik toch wel bij dat ik het gedaan heb. Ik ben weer uit mijn comfort zone gestapt.

lunarglide 6

Ik wilde eigenlijk woensdag gaan hardlopen, maar toen was ik in slaap gevallen, want ik was echt helemaal kapot. Het is niet verkeerd of stom om tijd voor jezelf te nemen. Luister naar je lichaam en als je moe bent ga je gewoon even slapen. Donderdag was ik een stuk energierijker dus ben ik toen gegaan. Er lagen een heleboel plassen, maar ik heb heel lekker gelopen. Ik ben nog steeds heel blij met de Lunarglide 6 en ik kon zelfs nog een sprintje trekken op het eind.

20150110_120300

Om meteen in de sportieve sfeer te blijven. De eerste zumba les van het jaar zit er weer op. De tijd ging wel echt langzaam en ik had echt spierpijn van de dag ervoor en ik had honger. Toch was het een hele leuke les. Helaas goot het toen ik naar huis moest en was ik dan ook helemaal doorweekt, maar het was weer een leuke les.

IMG_20150110_182812

Dit ben ik! Romy van Muchable.nl heeft mij nagetekend en ik ben er echt zo blij mee. Dat heeft eigenlijk nog nooit iemand gedaan. Haar blog is zo leuk en ze had een oproepje gedaan. Dit is echt zo ontzettend leuk en hij is zo mooi geworden. Echt heel bijzonder en echt ontzettend bedankt! (elineo22 is mijn instagram naam)

Nu is de week al weer bijna om. Vandaag (zaterdag) heb ik de hele middag gewerkt en het was kei druk. Ik heb de hele week hard aan school gewerkt en rust genomen toen ik het nodig had. Ik moet nog even flink aan de bak voor school, maar hopelijk kan ik weer tijd vinden om te genieten van de kleine dingen en mijn rust nemen.

Love,

Eline

7 gedachtes over “Happy moments week 2 2015

Geef een reactie

