Burt’s Bees lippenbalsem

Burt's bees lipbalm

Mijn lippen kunnen de laatste tijd wel wat extra’s gebruiken met dit koude weer en daar is deze lippenbalsem van Burt’s Bees echt perfect voor. Ik kan je alvast wat verklappen, deze is echt heel fijn.

Burt's bees

Burt's bees

Deze lippenbalsem komt in een stick en bevat 4.5 gram. Heel handig om mee te nemen en smeert heel fijn uit. Hij verzorgt mijn lippen heel erg goed en door de pepermunt gaan mijn lippen tintelen. Toen ik hem voor het eerst op deed dacht ik echt wat gebeurt er nu, maar het is eigenlijk wel fijn. Mijn lippen worden super zacht en de balsem smeert fijn uit. Geen gekke geuren, alleen maar pepermunt dus lekker fris. Ik ben hier heel blij mee.

DSCN2690 DSCN2694

Dan het blikje. Er zit 8.5 gram in dus 4 gram meer dan de stick terwijl ze even duur zijn. Ik had gehoopt dat deze net zo fijn zou zijn als de stick, maar de balsem is heel erg hard dus ik krijg het er bijna niet uit met mijn vingers. Dat is erg jammer, want de stick is echt super fijn en hier zit zelfs meer in voor dezelfde prijs.

Burt’s Bees gebruikt alleen maar natuurlijke producten dus geen rare ingrediënten die je niet snapt. Dat vind ik echt goed, want zo weet je tenminste wat er in zit, zoals pepermunt en vitamine E.

Ik ben echt verrast door deze producten en vooral van de lippenbalsem in stickvorm. Die smeert heel fijn uit en hij verzorgt mijn lippen super goed. Het is een van de weinige lippenbalsems die echt iets doet voor mijn lippen, want ik heb bijna geen velletjes meer. Jammer dat ik het product niet goed uit het blikje krijg, want de balsem is hetzelfde. Misschien als ik het blikje warm maak dat het beter gaat dus dat ga ik nog even uitproberen. Ik ben er heel blij mee en ze kosten maar 3 euro per stuk.

Love,

Eline

12 gedachtes over “Burt’s Bees lippenbalsem

  1. Tessa zegt:

    Ik zou de lippenbalsem in stickvorm wel willen hebben! Ze zien er alleen al zo leuk en lief uit! En helemaal fijn dat ze alleen natuurlijke producten gebruiken!
    Liefs, Tessa

Geef een reactie

