Tip: Flow Weekly

Flow weekly

Het bestaat al een poosje, maar ik heb ze net pas ontdekt en ik ben echt helemaal fan. Super leuke en inspirerende boekjes voor maar een euro! Ik vertel je er vandaag alles over. 

Flow heeft altijd al hele leuke tijdschriften die bomvol staan met inspiratie en mooie illustraties. Het enige nadeel is dat die een beetje duur is en dat hij niet zo heel vaak uitkomt. Daarom is Flow Weekly een hele leuke vervanger vind ik, want je krijgt net zo veel leuke illustraties en inspiratie als normaal, maar dan nu heel makkelijk om  mee te nemen.

Flow weekly Flow Weekly

Ik zal gewoon meteen met het aller leukste beginnen. Er zitten afstreeplijstjes in! Dat vind ik echt zo’n leuk idee en de tekeningetjes zijn super leuk. Deze zijn nog van de kerstvakantie, maar je zou ze nu nog kunnen gebruiken. Het zijn van die kleine dingen waar je super blij van wordt. Echt zo ontzettend leuk, alleen hierom zou ik hem al kopen.

flow weekly quote

Deze quote vond ik heel mooi. Elke week heeft trouwens een thema en dit keer ging het om verheugen. Ik vind het altijd zo leuk om ergens op te verheugen, soms valt het dan ontzettend tegen, maar je ergens op verheugen is zo fijn!

flow weekly

Er zit ook een hele handige weekplanner in. Hier kan je die lange to do lijst van al je huiswerk opschrijven (helaas) en zo heb je een heel fijn overzicht. Dus schrijven maar met al die leuke afspraken en to do lijstjes!

Ik vind het echt een super leuk idee en dat voor maar een euro in de week! Elke week komt er een nieuw boekje met een eigen thema. Echt super leuk en ik vind vooral de afstreeplijstjes leuk (als dat nog niet was opgevallen.) Een aanrader en zeker als je in de trein zit of met de bus moet. Meteen een positief begin van de dag.

Love,

Eline

11 gedachtes over “Tip: Flow Weekly

  1. Céline zegt:

    Ik schreef laatst ook een artikeltje over Flow Weekly. Ik ben zo dol op die schriftjes. Ik haal er heel veel inspiratie uit en ik bewaar ze iedere week om op vrijdagavond te lezen. Een heel fijn begin van het weekend.

Geef een reactie

