Happy moments week 3 2015

collage happy moments week 3 2015

Wat een week! Beter kan ik hem niet omschrijven. Ik merk nu echt dat school heel druk is, maar ik ben ook nog naar de stad geweest en at ik echt de lekkerste tortilla’s ever!

20150116_174554

De week begon met een super lekkere salade. Deze had mijn moeder gemaakt en man wat was hij lekker. Gelukkig was er nog over dus die heb ik later nog als tussendoortje gegeten. Hij is met ei, feta, komkommer, tomaat, sla en dressing met onder andere balsamico. Super lekker en nog gezond ook.

20150114_084354

Voor school moesten we een tekening maken over hoe een kind zich ontwikkelde. Aangezien ik bijna altijd bloemetjes teken in mijn agenda, dacht ik dat kan ik nu ook doen. Het zag er super leuk uit en het was nog leuk om te doen ook!

20150115_184923

Toen sloeg school toe en had ik moeite met mijn werkgroep. Er kwam een heleboel tegelijk op me af dus ging ik lekker bloggen. Deze pot is zo leuk met een kaarsje erin! Ik wordt er iedere keer blij van en hij schijnt zo mooi op de muur!

20150116_201149

Dit zijn echt DE Lekkerste tortilla’s EVER! Vrijdagavond ging ik naar de stad om te shoppen. Later zijn we nog even chocomel gaan drinken en we bestelden dit. Wij dachten ‘O dat is echt niet zo groot hoor, zoveel honger hebben we niet.’ Dus toen kwam de serveerster aanlopen ‘OMG Gaan we dat op krijgen?’ Nou ja hij is op en hij was echt mega super ontzettend chiptastisch lekker! We aten hem bij Zoet & Zout en het is daar gewoon altijd lekker. Echt een aanrader!

20150117_135403 (1)

Het was dus best wel een heftige week en vooral emotioneel. Om mijn moeder te bedanken kocht ik tulpen. Helaas waren de witte geknakt aan alle kanten dus dat is erg jammer, maar de paarse zien er super leuk uit! Ze was er heel blij me en het staat super gezellig en vrolijk op de tafel.

Vandaag moet ik weer flink aan de bak, want tentamens komen eraan en we hebben nog maar 2.5 week om ons hele grote project in te leveren. Dikke stress dus. Ik ga wel lekker hardlopen en proberen zo veel mogelijk te genieten, want ik ben wel toe aan een bommetje positiviteit. Zelf voor zorgen! Lekker pianospelen en voor mezelf kiezen. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Ik wens jullie een hele fijne zondag en succes met alles wat je moet doen!

Love,

Eline

10 gedachtes over “Happy moments week 3 2015

Geef een reactie

