Catrice Multicolour Highlighter

DSCN2736

Is hij niet prachtig. Ik val iedere keer voor de mooie limited editions van Catrice. Toen ik deze highlighter zag moest ik hem wel meenemen. Hopelijk maakt hij zijn verwachtingen waar. 

DSCN2739

Ten eerste.  Hoe mooi is deze verpakking. Ja hij is plastic en doorschijnend, maar dan weet je tenminste wat je voor je hebt en de zilveren details zijn zo mooi! Ik vind de kleurovergang ook erg leuk gedaan.

DSCN2741

Informatie op de achterkant. Er zit tien gram in en dat is echt veel. Hier kan je wel een poosje mee vooruit.

Catrice highlighter

Zonder flits.

DSCN2746

Met flits. Je ziet de shimmer!

DSCN2752 DSCN2753

De swatches. Het is echt een koele highlighter. Het zijn niet mega veel glitters, maar dat hoeft ook helemaal niet.

Catrice multicolour highlighter

Ik vind het echt een prachtige highlighter. Multicolour is hij niet, want het is een koele highlighter. Ik vind hem heel erg mooi. Niet te opvallend, gewoon een subtiele glans. Ik vind hem erg mooi en 10 gram is echt veel! Hiermee breng ik wel wat glitter in de donkere winterdagen. Hij kostte €4.99. Iets duurder voor Catrice, maar voor 10 gram heel weinig en de kwaliteit is erg fijn. Ik ben er blij mee en ga hem zeker nog heel veel gebruiken.

Love,

Eline

11 gedachtes over “Catrice Multicolour Highlighter

Geef een reactie

