Plog dinsdag 13 januari 2015

collage plog 13 jan

Goede morgen allemaal! Eline, ben je niet een beetje laat met deze plog? Ja, maar ik was hem helemaal vergeten en ik wilde hem toch graag posten. Beter laat dan nooit toch?  Ik had een dagje vrij van stage dus ik had alle tijd om hw te maken en lekker te ontspannen.

DSCN2717

Ik begon met een lekker bakje yoghurt. Ik doe er altijd wat siroop bij. Ik at ook nog een boterham met vlokken, maar die was te snel op om te fotograferen, oeps.

DSCN2697

Ik begin de dag altijd met mijn favoriete blogs. Lekker ontspannen en tegelijk inspiratie opdoen.

DSCN2700

Nadat ik te lang had aangerommeld moest mijn bureau echt opgeruimd worden, want anders kan ik nooit huiswerk maken.

DSCN2716

Ondertussen maak ik een to do lijst voor vandaag. Ik heb de belangrijkste dingen onderstreept, want anders krijg ik de belangrijke dingen nog niet af.

DSCN2703

Ik heb vooral veel dingen opgeschoven, maar er is plek!

DSCN2719

Halverwege bedacht ik me dat ik nog even naar de apotheek moest voor mijn astma medicijnen. Ik ben nog steeds zo blij met mijn Nike air max Thea. Ze lopen echt zo fijn! En ja mijn broek is te lang (#shortgirlproblems)

DSCN2720

Het regende en dit krijg ik altijd als ik mijn bril op heb. Je ziet dus gewoon niks meer. Hadden wij ook maar een spreuk net als in Harry Potter.

DSCN2721

Lunch time! Ik besloot gezond te doen (soort van) en ik kon echt niet kiezen wat ik nou moest eten. Dan maar van alles een klein beetje. Dit bruine brood is echt super lekker!

DSCN2727

Ik doe de 5 minuten abs oefeningen van XHIT. Lekker kort, maar beter iets dan niets.

DSCN2728

Oranje boven! Ik vind het zo’n vrolijke kleur en ik wilde alles een beetje opvrolijken. Op mijn ringvinger lak ik glitters, want dat vond ik er leuk uitzien en een vinger is nog wel te doen met verwijderen.

DSCN2729

Where would we be without Spotify? De muziek voor workouts zijn meestal lekker oppeppend en daar luister ik dan nog wel eens na, want huiswerk is vermoeiend. Ik heb de rest van de middag hard aan mijn to do list gewerkt en een heleboel huiswerk afgewerkt. Dat is echt nodig, want er ligt nu nog een hele berg. Nog vier weekjes en dan is het kwartaal afgelopen en vakantie!

DSCN2731

In mijn welverdiende pauze speelde ik muziek, want ik moet echt meer oefenen en ik vind het zo ontspannend.

DSCN2733

Toen ging de tijd heel snel. Ik ging naar mijn vader, moest snel eten en werken. Werken duurde veeeel te lang, maar toen ik thuis kwam stak ik de kaarsjes aan. Het ziet er altijd zo leuk uit en in deze pot krijg je een leuk motiefje. Ik ben er echt zo blij mee ^^

DSCN2735

Guilty! Even op instagram voordat ik naar bed ga. Mijn telefoon moet ik echt uitzetten als ik ga slapen, want anders ga ik muziek luisteren en internetten dan val ik nog niet in slaap.

Ik heb veel dingen gedaan gekregen en ontspannen. Hopelijk vonden jullie het niet erg dat hij zo laat pas online kwam. Wat zouden jullie deze week willen zien?

Love,

Eline

4 gedachtes over “Plog dinsdag 13 januari 2015

Geef een reactie

