Interview Stylefruits

the-sweet-little-monster

Heey allemaal, even een klein berichtje tussendoor. Ik ben een poosje geleden geïnterviewd voor Stylefruits en dat staat nu online! Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ze hebben een nieuwe rubriek op hun site Meet and read. Dit is een rubriek voor nog niet ontdekte Nederlandse bloggers. Ik vond het echt super tof om te doen en echt super gaaf dat ze mij daarvoor hebben uitgekozen! Ik voelde me echt vereerd. Ik zou het echt super leuk vinden als jullie hem zouden lezen. Je vindt het interview hier.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Interview Stylefruits

Geef een reactie

