Wishlist #1

collage wishlist 1

Overal is sale en daar word ik echt hebberig van. Mijn verjaardag is al over bijna een maand dus het werd tijd om op internet naar allemaal leuke dingen te zoeken die ik eventueel zou kunnen vragen. Dus vandaag deel ik mijn wishlist met alle dingen die ik nog wel heel graag een keertje zou willen hebben.

collage sierradenloodsRing Horloge

Hoe mooi zijn deze sieraden? Ik houd echt van minimalistische ringen. Lekker subtiel en hoe mooi is deze? Ik vind hem echt prachtig met de steentjes afgewisseld met het witte goud. Ik weet dat ik pas een zilveren horloge heb gekocht, maar toch wil ik nog heel graag een rosé gouden horloge. Deze is van Esprit en hij is zo mooi! Meestal hebben ze ook een rosé kleurige klok, maar deze is gewoon wit. Echt twee prachtige sieraden.

collage tablet spiegelreflexTablet Spiegelreflex

Sinds mijn moeder een tablet heeft, wil ik er ook heel graag eentje. Natuurlijk wel in het wit, want dat vind ik er gewoon mooier en strakker uitzien. Deze is van Samsung, want daar werk ik graag mee, bovendien is het een stuk goedkoper dan Apple en is de kwaliteit net zo goed. Ook zou ik nog heel graag een spiegelreflexcamera willen. Ik weet nog niet welke, maar de kwaliteit is gewoon een stuk mooier en ik wil graag meer en professioneler gaan fotograferen en bloggen.

collage muziek

Kensington Koptelefoon

Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan Kensington. Hun muziek is echt top en ik vind de nieuwe videoclip War echt heel gaaf. Ik heb nu wel een koptelefoon van Skull Candy, maar als ik die te lang op heb krijg ik zere oren. Het maakt me eerlijk gezegd niet zo heel veel uit hoor welke, maar deze witte vond ik er toch wel heel mooi uit zien en de kwaliteit van Beats is gewoon heel erg goed.

collage kookboek en blondKookboek Blond

Ik ben echt zo benieuwd naar dit kookboek. Een nicht van mij kreeg hem voor sinterklaas en sindsdien wil ik hem ook hebben! Er staan zulke lekkere dingen in en uit een boek vind ik gewoon leuker en makkelijker. Als je dan toch bezig bent mag er van mij ook wel een heel leuk bankje of beker bij van Blond. Lekker mijn eigen beker vol gieten met chocolademelk!

collage polaroid en flowFlow – Polaroid

Sinds ik een paar keer de Flow heb gelezen, zou ik er wel een abonnement of tijdschrift van willen hebben. De gewone Flow vind ik zo duur om te kopen, maar als cadeau zou hij ideaal zijn. De Flow Weekly vind ik ook echt super leuk. Hoe leuk zou het zijn als je die elke week op de deurmat zou vallen. Nu is hij gewoon nog eens in de maand lekker bijzonder. Misschien een beetje random, maar ik zie steeds meer mensen met een polaroid van de Hema en die vind ik zo tof! Ik zou er zelf wel een willen, maar ik vind de fotorolletjes zo ontzettend duur. Beetje zonde eigenlijk, maar het ziet er wel heel leuk uit. Super cute!

Dit was het al weer. Voor mijn verjaardag wil ik vooral veel genieten van de mensen om me heen. Dat gaat zeker lukken, want het is in de vakantie dus heb ik alle tijd om mijn 18e verjaardag uitgebreid te vieren (pfooee oud zeg). Voor nu blijft het een mooie wishlist en wie weet wat de toekomst gaat brengen.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Wishlist #1

  1. Esther zegt:

    Een polaroid camera staat ook hoog op m’n lijstje, maar omdat je er echt kosten aan blijft behouden heb ik ‘m al uit m’n hoofd gezet… Leuk lijstje, hopen dat al het bezoek dit artikeltje even gelezen heeft ;)

  2. Ingeborg zegt:

    Mooie wishlist! Zelf heb ik het boek en ik maak er regelmatig wat uit. Heel fijn! De spiegelreflex is ook echt een aanrader, zelf heb ik de Canon 1100D, die ik nog steeds bijna elke dag met plezier gebruik :)

Geef een reactie

