Typisch bloggers

blogger

Ik blog nu alweer langer dan een jaar en ik heb een soort typisch blogger gedrag ontwikkeld. Volgens mij geldt dit voor een heleboel bloggers dus bij deze typisch blogger gedrag.

Elke ochtend opstaan en meteen je laptop openklappen en al je favoriete blogs lezen en spammen met allemaal leuke reacties, want jij vind het leuk om ze te krijgen dus waarom zou je ze niet aan andere geven.
Uiteten? Camera mee! Iedereen wil beginnen met eten, maar jij moet er natuurlijk een zo mooi mogelijke foto maken. Het licht is al niet goed dus heeft iemand een zaklamp op zijn telefoon?
Pinterest en instagram is jou ultieme inspiratiebron en je bent er dan ook de hele tijd mee bezig. Honderden leuke artikelen komen voorbij, maar zelf kan je echt even niks bedenken.
Een gat in de lucht springen bij een nieuwe volger of reactie. Mensen willen mijn blog lezen en vinden hem echt leuk!
Nieuwe make-up kopen, want je moet en zal genoeg hebben om er over te schrijven. Het is niet goed voor je portomonee, maar die ene kleur roze is niet iets anders dan die je al hebt en de verpakking ziet er nog zo mooi uit!
Camera instellingen? Ehhhh. Ik gebruik gewoon de standaard instellingen en bewerken doe ik wel op de computer.
De hema is gewoon een te grote verleiding. Al die kleurrijke en nutteloze dingen. Ze zien er zo leuk uit en notitieboekjes heb je nooit genoeg!

Herkennen jullie dit?

Love,

Eline

11 gedachtes over “Typisch bloggers

Geef een reactie

