Happy moments week 4 2015

collage happy moments week 4 2015

Wat een gekke week. Hij ging heel snel en ik had veel school. Nog een week leren en dan heb ik tentamenweek. Stage is bijna afgelopen, maar ik heb de vakantie geboekt naar Londen! Ik heb er nu al super veel zin in en het plannen van alle leuke dingen kan gaan beginnen.

20150123_102611

Dit was onze natuurles, haha. Het is een soort takelwagen geworden. Een beetje raar, maar het kind kwam weer in ons naar boven.

20150123_164229

Het was weer zumba time! Vorige week was ik niet geweest door school, maar nu kon ik er weer tegen aan. Het was weer een super leuke les en na de les was ik helemaal kapot.

chocolademelk

Chocolademelk maakt alles zo veel beter! Lekker voor bij het leren en tegen de kou, want man wat was het koud deze week!

nasi

Nasi eten! Ik ben echt dol op nasi en het was echt super lekker, natuurlijk met satésaus en kroepoek! Echt super lekker. Dit kan ik echt elke week wel eten, haha.

20150124_215652

Wohoow Loden here we come! Ik heb er echt zo veel zin in. Ik ga samen met een vriendin 6 dagen naar Londen in de zomervakantie en gisteravond hebben we eindelijk geboekt. Ik heb er helemaal zin in en alle tips zijn welkom!

Vandaag ga ik schaatsen en veel hw maken. De rest van de week wordt een druk schoolweekje met veel leren en hard werken. Gelukkig is het kwartaal bijna afgelopen en kunnen we alles achter ons laten. Dinsdag is de een na laatste dag in mijn stageklas en ik heb weer pianoles! Nog een fijn weekeind!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happy moments week 4 2015

Geef een reactie

