Happy moments week 5 2015

collage happy moments weeek 5 2015

Goedemorgen allemaal! Hebben jullie allemaal een goede week gehad? De mijne was druk, maar ik heb toch een aantal geluksmomentjes verzameld. Volgende week is tentamenweek dus dat is spannend. Kijken jullie mee naar mijn geluksmomentjes?

20150125_105449

Wohooow! Ik ging weer schaatsen! Het was echt heel koud, maar super gezellig. Lekker bijkletsen en natuurlijk kan de chocolademelk niet ontbreken. Ik had echt een super leuke ochtend ondanks ik mijn wekker had uitgezet en weer in slaap was gevallen dus bijna te laat kwam. Top ochtendje!

plannen

Wat was mijn to-do list lang deze week! Het meeste is af. Nu nog heel veel inscannen en uitwerken. Volgende week is tentamenweek dus nog even die hard leren. I can do it!

20150126_132347

Maandag was ik lekker een dagje vrij dus dat betekende tosti’s! Ik maakte ze met kaas en ketchup. Echt super mega lekker. Ik had er echt al een week zin in en eindelijk maakte ik ze. Ik ben echt dol op tosti’s!

20150128_183651

Zijn jullie mijn huiswerkfoto’s al zat? Mijn kaarsjes aan in deze gave pot! Het ziet er zo mooi uit en ik vind het rustgevend met kaarsjes aan ^^

20150129_181321

Mijn moeder was laat thuis dus besloot ik te gaan koken. Roerbakgroentes met rijst en de lekkerste kip ever. Vraag me niet hoe, want ik heb er gewoon van alles wat ingegooid. Ik wist niet wat er in moest dus dan maar van alles iets, haha. Ze waren trouwens wel heel lekker en ook nog eens gezond.

20150130_081449

Ik wist niet wat ik zag toen ik de gordijnen open deed. Sneew, Say what! Helaas was de sneeuw te snel weg, want ik had heel graag foto’s willen maken. Het ziet er wel super leuk en winters uit! Wat houd ik soms toch van de winter ^^

20150131_160029

Zaterdag ben ik met mijn moeder naar een winkelstraatje geweest en daar vond ik dit super leuke shirt! Een hond met een bril op. Hij past echt bij mij en ik vind hem echt top! Verder heb ik nieuwe handschoenen gekocht, want op een vreemde manier komen er steeds gate in (hoe???) Ook kocht ik een korte strakke sportbroek voor zumba en hardlopen in de zomer. Hij was in de sale dus dat was mooi meegenomen!

Zometeen (zaterdagavond) ga ik bowlen met mijn moeder, broertje en zijn vriendin. Ik heb er zin in en bring it on! Morgen (zondag) moet ik er weer tegenaan met huiswerk. Hopelijk kan ik nog wat hardlopen en series kijken. Ik wil echt weten hoe het verder gaat! Deze week heb ik tentamens, maar die zijn pas heel laat, half vijf! Ik kan dus lekker uitslapen en ik beloof dat ik een heleboel leuke posts klaar heb staan. Deze week was erg druk, maar more is comming! Nog een hele fijne zondag!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happy moments week 5 2015

Geef een reactie

