Fotoboek vol herinneringen

DSCN2807

We hebben zo veel foto´s op onze computer staan, maar wat doen we er eigenlijk mee? Ik liet er een fotoboek van maken, want nu kan ik altijd terug kijken naar al deze leuke herinneringen.DSCN2805

Ik mocht van Pixum een fotoboek laten afdrukken. Dit is de voorkant. Ik heb besloten om de foto’s van Texel uit te kiezen, want dat was een top vakantie en ik vind de foto’s van het strand zo mooi!

DSCN2800

DSCN2802

De kwaliteit is echt heel goed, ze zijn scherp en de kleuren zijn mooi helder. Ze zijn net iets lichter dan op de foto, maar dat is helemaal niet erg. Het papier is mooi dik en het boek is stevig. Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit! Hoe leuk is het om weer helemaal terug te denken en na te genieten van de mooie foto’s.

DSCN2803

De foto’s zijn op A4 formaat en het fotoboek kostte €29.99. Je kan nog veel meer bestellen bij Pixum dus mocht je nog een leuk cadeau zoeken, dan zou ik zeker een kijkje nemen.

DSCN2799

Zelf foto’s plakken blijft toch het leukst, maar ik ben heel blij met het fotoboek. Hier kan ik echt nog heel lang in terug kijken en dan terug denken naar de vakantie. Laten jullie wel eens een fotoboek maken of plakken jullie ze nog in een fotoalbum?

Love,

Eline

€ Deze post is in samenwerking met Pixum

8 gedachtes over “Fotoboek vol herinneringen

Geef een reactie

