5 Budget toppers

Essence Catrice toppers

Als student heb je niet altijd zo veel geld om te besteden en als beautyliefhebber kom je snel bij de budget merken uit. Lang niet alles is fijn, maar ik heb mijn 5 favoriete budget toppers op een rijtje gezet!

DSCN2819

Essence Maximum Volume mascara
Deze mascara is echt zo fijn. Ik heb er echt al heel veel uitgeprobeerd, maar deze geeft mijn wimpers volume en het aller belangrijkste, hij blijft op zijn plek. Geen zwarte strepen meer onder mijn ogen, maar gewoon op mijn wimpers zoals het hoort! Bovendien ziet de verpakking er ook nog eens heel gaaf uit.

DSCN2814 DSCN2815

Catrice eyebrow powder
De meeste van jullie kennen deze wel, maar ik wilde hem toch noemen, want dit is echt zo’n fijn poeder. De kwast en pincet zijn gewoon waardeloos, maar die gebruik je eigenlijk toch niet (wel handig voor onderweg.) Ik meng meestal de lichte en de donkere kleur, want anders wordt het wel heel extreem. Mijn wenkbrauwen zijn al vol van zichzelf, maar soms mogen ze wel wat extra’s gebruiken en dan is dit poeder perfect.

DSCN2822

Catrice Multicolour Highlighter
Deze heb ik nog maar pas, toch is dit een van mijn favorieten. Ten eerste is de verpakking echt prachtig en hij geeft je een hele natuurlijke glow. Hij is limited edition en ik weet niet of ze hem nog hebben dus mocht je er nog een zoeken dan zou ik snel even langs het Catrice schap lopen.

DSCN2825

Essence Long Lastig Concealer
Piekeraars zoals ik slapen niet altijd even goed dus dan komt een goede concealer altijd goed van pas. Hij dekt goed en de kleur is goed voor mij. Hij dekt oneffenheden goed en je kan hem ook los dragen zonder foundation. Ik vind hem heel fijn en hij blijft echt heel lang zitten.

DSCN2818 DSCN2833

Catrice Berry Bradshaw
Een donkere lipstick kan natuurlijk niet ontbreken in mijn favorieten. Ik vind donkere lipsticks echt super mooi en zeker in deze tijd van het jaar. Hij is romig, maar blijft toch wel een poosje zitten. Echt een topper.

Dit waren al weer mijn vijf budget toppers. Wat zijn jullie favorieten?

Love,

Eline

10 gedachtes over “5 Budget toppers

Geef een reactie

