Jullie hulp nodig!

20141216_134224

Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ik een enquete zou maken, maar ik heb jullie hulp nodig. Mijn blog bestaat nu al weer langer dan een jaar en ik zou heel graag willen weten wat jullie er  nou precies van vinden.

Jullie komen steeds weer terug en ik ben heel benieuwd waarom en wat jullie het aller liefst willen lezen. Daar kan ik me op aanpassen dus ik zou het heel fijn vinden als jullie hem eerlijk invullen en tips zijn altijd welkom! Het duurt maar een paar minuten en ik ga er zeker iets mee doen.

Je kan hem hier invullen.

Als jullie het leuk vinden zou ik de antwoorden met jullie kunnen delen. Laat het me maar weten en alvast bedankt!

Love, Eline

6 gedachtes over “Jullie hulp nodig!

Geef een reactie

