Happy moments week 6 2015

collage happy moments  6 2015

Hoera! Tentamenweek is afgelopen en de meeste dingen gingen wel goed. Het enige voordeel van tentamenweek is dat je veel vrij hebt (om een poging te doen tot leren, not) en dat ik lekker veel heb kunnen doen en daarom een volle happy moments heb. Ik heb genoten van de week en tijd voor mezelf genomen. Benieuwd, lees dan snel verder!

20150201_114810

Chill time met mijn fluffy pantoffels. Ik ben er nog steeds super blij mee en mijn kerstsokken maken het helemaal af.

20150202_123606

Het is misschien niet de meest charmante foto, maar het was wel erg lekker. Ik had al zo lang geen broodje knakworst op en toen mijn moeder zei dat er nog waren had ik gewoon geen keus (hihi). Super lekker voor een keertje.

20150202_142808

Let it snow, again. Het bleef niet zo lang liggen, maar ik was op tijd met het nemen van een mooie sneeuwselfie.

20150202_143214

Ik meteen naar buiten rennen, haha. Wat zouden de mensen wel niet denken als ze iemand selfies ziet nemen in de voortuin. Meerdere malen, want als het sneeuwt is het nog best wel lastig. Ik ben tevreden en het was het helemaal waard.

20150202_144236

Deze week had ik wat meer tijd om te bloggen en maakte ik een enquete. Ik zou het heel fijn vinden als jullie hem hier in zouden vullen. Ik heb al resultaten gezien en ik zal het binnenkort delen. Fijn om even rustig de tijd te hebben om te bloggen en inspiratie op te doen. Ik kan niet wachten tot het vakantie is om ze allemaal uit te gaan voeren.

20150202_151815

Ik heb mijn schetsboek weer gevonden. Dit zijn echt nog maar schetsen, want later ben ik weer begonnen met portretten, maar daar had ik nog geen foto van gemaakt. Heel fijn om weer te tekenen en het is echt ontspannen. Misschien deel ik er wel een aantal van de week als jullie dat leuk vinden.

20150206_131828

Na een van de belangrijkste gesprekken dit blok ben ik de afsluiting van het kwartaal gaan vieren met een vriendin in de stad. Lekker een beker chocolademelk met slagroom. Later hebben we nog een pizza, broodje en mcflurry brownie op (verspreid over de dag). Super gezellig om lekker te kletsen en nieuwe plannen te maken voor carnaval en de vakanties.

20150206_165049

Vrijdag is natuurlijk weer zumba time! De les ging super snel en ik kon mijn nieuwe sportkleding aan. Geeft je altijd een fijn gevoel. De les was super fijn en ik kreeg er heel veel energie van. Ik kan niet wachten tot de volgende les. (btw ik was echt de enige met een gekleurd shirt, de rest droeg allemaal zwart, haha)

20150207_103315

Helaas was het ook weer zaterdag dus dat betekende vroeg opstaan en gaan werken. Gelukkig had ik voor de pauze de Flow meegenomen een tomatensoepje.

Nu zit ik met een enorme knot op mijn hoofd dit te typen en blij terug te kijken naar afgelopen week. De meeste examens gingen goed behalve taal. Nu nog eventjes afwachten. Als het goed is krijg ik donderdag de uitslag. Dinsdag heb ik mijn stage afronding en ga ik naar een nieuwe klas, groep 1-2. Carnaval vier ik daar en ik ga misschien zaterdag de stad in. We zullen wel zien hoe het loopt. Een drukke en spannende week, maar morgen (zondag) lekker hardlopen in mijn nieuwe kleding (willen jullie een shoplog zien) en films kijken. Nog een hele fijne zondag en succes deze week!

Love,

Eline

4 gedachtes over “Happy moments week 6 2015

Geef een reactie

