Essence 03 Dare to wear lipstick

Essence dare to wear

Rode lipstick, krijg je er ooit genoeg van? Ik in ieder geval niet en nu heb ik weer een nieuwe in mijn collectie. Dit keer weer lekker budget van Essence en hoe leuk is de naam. Zou ik hem durven dragen of is het te veel van het goede?

DSCN2841

De achterkant met het nummer en de naam. Ik vind het altijd zo leuk als bedrijven namen bedenken voor hun producten. Net iets persoonlijker en leuker om uit te zoeken in de winkel.

DSCN2838

De verpakking is lekker simpel zwart. Gewoon netjes en aan de rand kan je zien welke kleur je te pakken hebt. Altijd makkelijk als je snel een lipstick moet zoeken. Zoals altijd het Essence logo in de lipstick. Ik vind het er wel leuk uit zien, maar het hoeft natuurlijk niet.

DSCN2846

DSCN2855

Het is een echte klassieke kleur rood. Nieuwe lipsticks zien er nog zo mooi en glad uit. Hij is echt rood, geen oranje of roze gloed erdoor.

DSCN2848

Wat een goede pigmentatie! Hij is redelijk mat en glimt niet zo heel veel. Een hele mooie diepe rode kleur! Ik ben heel benieuwd.

DSCN2859

O wat vind ik hem mooi! Hij heeft een subtiele glans en hij blijft goed zitten, zolang je geen grote maaltijden gaat eten, want hij slijt er dan heel snel af. Ik vind dat altijd zo jammer, want dan draag ik hem minder snel, want dan moet ik hem de hele tijd bijwerken. De kleur vind ik wel echt super mooi. Zo iets had ik nog niet in mijn collectie. Deze kleur kan ik het hele jaar dragen en is altijd goed. Ik vind hem prachtig en zeker voor de budget prijs van Essence. Ik ben er heel erg blij mee!

Love,

Eline

12 gedachtes over “Essence 03 Dare to wear lipstick

Geef een reactie

