Afscheid groep 6, hallo groep 1-2

DSCN2877

Mijn stage in groep zes zit er al weer op. Wat ging het snel, maar wat was het leuk. Twee mentoren en een super klas. De kinderen waren zo lief toen ik weg ging! Nu op naar groep 1-2!

Ik vind het aan de ene kant heel leuk dat ik naar groep 1-2 ga, maar ik ga die grote kinderen van groep zes toch wel missen. Toen ik de ochtend de klas in liep, kwam een jongetje al een kaart en Milka oreo brengen! Mijn dag kon al niet meer stuk. Ze waren de hele dag al stiekem bezig, maar ik wist natuurlijk van niks. Toen ik had getrakteerd kwamen ze een verrassing brengen.

DSCN2879

DSCN2880

Het is een soort vriendenboekje, waarin ze van alles over zichzelf hebben geschreven met foto’s en een hele lieve boodschap voor mij. Ik vind het echt zo lief en leuk gemaakt! Ik had het helemaal niet verwacht, en het is een hele leuke herinnering en ik kan lekker terugbladeren. Ze hadden ook allemaal een foto erin geplakt dus vergeten die ik ze nooit meer.

DSCN2881

Toen was het moment daar. Ik ging na de pauze naar groep 1-2. Ik ben juffrouw Eline en ik kom van de juffenschool. Ze gingen spelletjes spelen met groep vijf dus ik heb veel rondgelopen en gepraat met de kinderen. Wat een verschil met groep zes. Ik weet nog helemaal niet goed wat ik kan verwachten, maar ik heb er ontzettend veel zin in en het is een hele nieuwe ervaring. Vandaag ga ik carnaval met ze vieren dus dat wordt een leuke dag en ik laat me verrassen.

Ik wilde dit graag met jullie delen, want het is toch een belangrijk deel van mijn studentenleventje als juffrouw Eline.

Love,

Eline

6 gedachtes over “Afscheid groep 6, hallo groep 1-2

Geef een reactie

