Happy moments week 7 2015

happy moments week 7 2015 collage

Het is officieel vakantie! Ik had twee keer stage en natuurlijk is de carnaval begonnen dus moest ik ook met de kindjes van groep 1-2 mee hossen in de gymzaal. Ik bereid me voor op mijn verjaardag en genoot van veel lekker eten, jammie.

20150209_181230

20150209_184208

Ik en mijn vrienden hadden dit etentje al heel lang gepland. De toetsweek is afgelopen en dat moest gevierd worden. We gingen naar Happy Italy en ik nam de pizza met paprika. Hij was heel lekker, net als het toetje, tiramisu! Het was een gezellige avond en we hebben veel gelachen, vooral toen we de ouders van een vriendin tegenkwamen die bij ons aan tafel zat. Ze schrok zich rot!

DSCN2877

Dinsdag nam ik afscheid van de kinderen van groep zes. Je leest het verhaal hier. Ik kreeg dit super lieve boekje en een hele lekkere reep chocolade, die is dus al lang op, haha.

20150212_201354

Ook deze week heb ik weer getekend en het geeft me echt een soort rust. Er zit al langzaam verbetering in :)

20150212_193349

Vrijdag had ik carnaval op stage en ik moest even snel improviseren dus werd ik hulpclown. Het was een hele leuke ochtend met de kleuters en zo gek om te zien dat alle juffen en meesters echt uitpakken. Dat had ik helemaal niet op de basisschool dus volgend jaar moet ik ook een over de top kostuum hebben.

20150214_145323

Zaterdag begon ik alvast aan het gebak op de verjaardag van mijn nichtje die 8 werd. Nu nog drie dagen en dan is het zo ver! Dan word ik achttien!!!! De taartmix is in huis dus laat het bakken maar beginnen.

20150214_214923

Mijn super lieve vriendinnetje kwam langs met een roos voor valentijn! Hoe lief is dat. Ze is echt een top vriendin (dus als je het leest, ontzettend bedankt, je bent een topper!!!!) We hebben met zijn allen Despicable Me gekeken en het was een hele gezellige avond.

Zondag ga ik misschien carnaval vieren, maar ik ga me vooral voorbereiden op mijn verjaardag. Maandag komen een aantal vriendinnen en dan gaan we tapas eten. Dinsdag ben ik echt jarig en dan komt mijn oma en een vriendin langs. Super leuk. De rest van de week ga ik genieten en zo veel mogelijk leuke dingen doen. Echt eventjes van de vakantie genieten dus volgende keer kunnen jullie veel foto’s verwachten. Vinden jullie het trouwens fijner om happy moments een keer in de twee weken te lezen of vinden jullie het goed zo?

Love,

Eline

7 gedachtes over “Happy moments week 7 2015

Geef een reactie

