New in: sportkleding, sjaal en meer

header new in

Goede morgen allemaal! Ik heb de afgelopen tijd weer wat kleding gekocht, vooral sportkleding, want dat geeft altijd nieuwe motivatie! Vandaag deel ik ze met jullie. Ik ben er heel blij mee en het is een vrolijke stapel!

DSCN2892

DSCN2894

Hoe leuk zijn deze sportbeha’s van de H&M? Ik vind ze erg fijn en o wat houd ik toch van al die vrolijke kleurtjes.

DSCN2896

DSCN2898

De lente komt er langzaam aan en dan is een korte broek natuurlijk nodig voor het hardlopen. Nu vind ik hem echt super fijn om zumba in te doen, want ik krijg het zo snel warm met zumba! Er zit een zakje in aan de achterkant dus super praktisch voor je sleutels. Het is altijd zo lastig als ze er geen zakje in doen, maar dat heeft deze gelukkig wel. Hij was ook nog eens in de aanbieding dus altijd mooi meegenomen.

DSCN2899

DSCN2901

Dit is echt een dansshirt of voor als het heel warm is. Hij zit lekker los en zwierig. Ik houd van de felle kleur. Deze is ook van de H&M en daar hebben ze op dit moment echt zo leuke sportkleding! Het liefst had ik nog veel meer gekocht, maar ik moest mezelf inhouden. Dit is een iets dieper shirt dus je kan wel je sportbeha zien, maar voor de zumba is dat niet erg.

DSCN2902

DSCN2904

Nu echt de laatste twee sport dingen. Het is nu natuurlijk niet zo warm en toen ik deze zag moest ik die gewoon hebben. Het zit tussen een vest en een t-shirt en en het is echt super fijn om in te rennen. Deze ga ik zo veel dragen en het was 2 voor 50 euro plus nog eens korting daarop dus ik kon ze echt niet laten liggen.

DSCN2888

DSCN2890

DSCN2891

Deze is van de nieuwe collectie van de H&M en ik vind hem echt super leuk. Het detail om de hals maakt hem net wat specialer. Hij schijnt wel door dus je moet er een hemd onder aan doen, maar hij is echt perfect voor de zomer, want hij is wat losser en ik vind hem echt prachtig!

DSCN2908 DSCN2907 DSCN2905 DSCN2915

“Heb je nou nog niet genoeg sjaals?”, zei mijn broertje toen ik binnenkwam met deze nieuwe aanwinst. Nee en ik blijf lekker sjaals kopen. Hij is echt zo zacht! Deze is wat korter dan de andere die ik heb en hij past bijna overal bij, maar door de print valt hij toch lekker op. Echt fijn voor tussendoor en natuurlijk voor op de fiets in de ochtend, want dan blijft het zo koud! Hij komt trouwens van de Pieces.

Dit waren mijn nieuwe aankopen al weer. Veel sportkleding, maar daar raak ik echt door gemotiveerd, want dan wil ik ze aan doen en dan moet ik wel sporten. Nu moet ik even rustig aan doen, maar de nieuwe collecties in de winkels zijn echt super verleidelijk! Hebben jullie al nieuwe aanwinsten gescoord?

Love,

Eline

7 gedachtes over “New in: sportkleding, sjaal en meer

Geef een reactie

