Hoera 18 jaar!

verjaardag school ballon 3

Wohoow het is 17 februari en dat betekend dat ik jarig ben! 18 jaartjes jong. De slingers hangen en de taart staat klaar met kaarsjes om uitgeblazen en opgegeten te worden!

Het is een hele gekke leeftijd, want ik mag gaan autorijden en legaal drinken. Ook moet ik nu echt zelf mijn ziektekosten gaan betalen en ben ik overal zelf verantwoordelijk voor. Ik kan niet meer heel lief mam of pap aankijken.

Wat ga ik vandaag allemaal doen? Gisteravond heb ik tapas gemaakt en daarna hadden we een dans party in de woonkamer. Foto’s volgen snel. Vandaag ga ik taart eten, komt mijn oma en vriendin langs, blijf ik lekker in bed liggen, maar moet ik toch ook gaan hardlopen. Ik ga zo veel mogelijk genieten en in de avond pizza eten! Jammie ^^

Ik ben een beetje ziekjes dus ik hoop dat het beter gaat. Ik ga vooral veel met vrienden en familie kletsen en zo veel mogelijk genieten van mijn verjaardag. Ik ben benieuwd naar de cadeautjes. Ik heb er al een paar gehad en ik wil jullie alvast heel erg bedanken! Ik kan gaan genieten van mijn warme sokken en blond mok, jeej. Ik wens jullie ook een hele fijne dag, of jullie nou met een kater in bed liggen van de carnaval of nog een weekje moeten wachten en bikkelen op school. Een hele fijne dag en geniet ervan!

Love,

jarige jetje Eline

13 gedachtes over “Hoera 18 jaar!

Geef een reactie

