Verjaardag snapshots

DSCN2923

Gisteren was het de dag waarop ik 18 jaar werd. Het was een ontzettend leuke dag en ik wilde graag wat foto’s met jullie delen. Er zitten ook wat foto’s bij van mijn verjaardags feest op maandag met een paar vriendinnen. Hopelijk vinden jullie het leuk!

DSCN3040 DSCN2928 DSCN2939 DSCN2988

Met mijn vriendinnen had ik een tapas avond. Ik heb  met mijn moeder allemaal kleine tapas gerechtjes gemaakt. De recepten komen binnenkort op de blog. Het was een hele gezellige avond en we eindigde met een dance party in de woonkamer, haha.

DSCN2919 DSCN3046 DSCN3051

Dinsdag was het dan zo ver! Ik was eindelijk jarig! Ik kreeg van mijn moeder een super cute bloempot! Verder kreeg ik geld voor rijlessen, waar ik trouwens echt doodsbang voor ben. Natuurlijk hoort er weer taart bij. Mijn moeder had zelf een appel kruimel taart gebakken en die was echt super lekker. Gelukkig is er nog wat over, jippie! Mijn oma en een vriendin kwamen op bezoek en ik werd overladen met cadeautjes en gezelligheid.

DSCN3048

Ik had een ontzettend leuke dag. ’s Avonds heb ik lekker films gekeken op de bank en veel taart gegeten, oeps. Ik voelde me echt jarig en het was super fijn om mijn vrienden en familie om me heen te hebben. Hopelijk hebben jullie een hele leuke dag vandaag!

Love,

Eline

10 gedachtes over “Verjaardag snapshots

Geef een reactie

