Happy moments week 8 2015

collage happy  moments 8 2015

Goede morgen allemaal! Deze week stond in het teken van mijn verjaardag en lekker bijkomen in de vakantie. Ook ging ik een dagje naar Breda en werd ik verwend met cadeautjes. Kijken jullie mee?

taart

Maandag had ik mijn verjaardagsfeest en daar hoort natuurlijk taart bij met 18 kaarsjes. Ik heb ze in een keer uitgeblazen dus mag ik een wens doen!

20150217_114238

More cake!!!

20150218_132758

Bij een verjaardag horen natuurlijk ook cadeautjes. Ik ben echt verwend, maar ik vind deze bloempot zo schattig en ik ben zo blij met mijn blond mok! Ik kan nu lekker chocolademelk drinken uit deze enorme mok en altijd terug denken aan mijn verjaardag! Super bedankt allemaal ^^

pizza

I love pizza! Natuurlijk moet ik dan met mijn verjaardag pizza eten. Drie dagen is misschien iets te veel van het goede, oeps. Zelf gemaakte pizza is gewoon te lekker.

20150218_133241

Ik ben echt zo blij met mijn enorme mok van Blond Amsterdam! Er kan zo veel in en hij ziet er ook nog eens super leuk uit.

IMG-20150220-WA0005

Afgelopen donderdag ging ik naar Breda. Achteraf misschien niet zo’n goed idee, omdat ik ziek was, maar hoe lekker ziet dit broodje eruit. De vorige keer had ik een andere en die was nog lekkerder, maar deze kwam ook in de buurt. Er zat ham, mozzarella en pesto op, jammie!

IMG-20150220-WA0006

Mijn moeder heeft nieuwe pastaborden gekocht en ik vind ze zo leuk! Ziet er een stuk chiquer uit dan op een gewoon bord. De spaghetti was ook nog eens heel lekker. De kaast moest op deze foto alleen nog even smelten, oeps.

Helaas is mijn weekje vakantie al weer bijna om. Gelukkig heb ik maandag nog vrij. Nu nog even uitzieken en dan kan ik er volgende week weer tegenaan. Ik heb weer stage bij groep 1-2 dus daar heb ik zin in. Verder is er niet zo veel bijzonders. Ik vier mijn verjaardag nog met andere vriendinnen dus misschien dat jullie daar nog foto’s van zien. Nog een fijne zondag!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happy moments week 8 2015

Geef een reactie

