Verslag Breda donderdag 19 feb 2015

IMG-20150220-WA0005

Goede morgen allemaal! De vakantie zit er voor mij al weer een paar dagen op, maar vorige week niet en dat betekende natuurlijk een paar leuke uitstapjes. Donderdag ging ik met mijn moeder, broertje en zijn vriendin een dagje naar Breda toe. Vandaag deel ik mijn ervaringen.

We vertrokken rond een uur of elf met de auto richting Breda. Natuurlijk mochten de volwassenen voorin, haha, toch wel leuk om te kunnen zeggen. Onze eerste stop was Dille & Kamille. O wat vind ik het toch een leuke winkel! Ik heb dit keer niks gekocht, maar ik was zeker in de verleiding.

DSCN3052

Hoe cute zijn deze cactussen? Ik wil heel graag cactusjes, alleen heb ik geen idee waar ik ze moet laten.

Mijn moeder en ik hebben daarna lekker rondgelopen. Mijn broertje en zijn vriendin gingen lekker hun eigen gang. We zouden weer samenkomen rond de lunch dus kon ieder lekker zijn gang gaan. Wat is Breda toch een leuke stad. Zo anders dan Eindhoven. Het was behoorlijk koud, maar gelukkig was het droog. Na ongeveer een uur kregen we honger dus belden we mijn broertje (thank god voor techologie) en verzamelden we bij de kerk.

DSCN3054 DSCN3055

De vorige keer dat ik met mijn moeder in Breda konden we lekker op een terrasje zitten, maar nu niet. Toch was het de vorige keer zo lekker dat we er graag weer wilden eten dus gingen we op zoek. Na een poosje rondgelopen te hebben vonden we het café en bestelden we ons eten. Ik had een broodje met ham en mijn moeder spek, tomaat en mozzarella. Het zag er zo lekker uit! Natuurlijk een warme chocolademelk erbij, die was trouwens echt heel heet. Ik moest hem even een poosje laten staan. Het was echt heel lekker en ik kom zeker weer terug.

DSCN3059

Na het eten liepen we nog langs wat andere winkelstraatjes waar we nog niet geweest waren. Ik had het erg benauwd dus dat was een beetje jammer. Rond een uur of drie besloten we terug te gaan naar de auto en zo waren we weer op weg naar huis. Het was een gezellig dagje. Mijn broertje was nog nooit in Breda geweest en vond het een hele mooie stad. Ik zou heel graag nog een keer terug komen om te fotograferen, want het is zo mooi! Ik heb verder niks gekocht, maar dat mocht de pret natuurlijk niet bederven.

Niet zo heel veel foto’s, maar ik wilde de dag en het lekkere eten toch met jullie delen. Nog een hele fijne dag en het geluk zit in de kleine dingen!

Love,

Eline

6 gedachtes over “Verslag Breda donderdag 19 feb 2015

Geef een reactie

