Happy moments week 9 2015

happy moments week 9 2015

Hoi allemaal, voor mij zit de vakantie er weer op en is school weer vol op begonnen. Wat had ik een leuke dag op stage! Verder vierde ik mijn verjaardag met mijn vriendinnen en was ik weer zo goed als beter dus kon ik weer gaan sporten.

20150222_105015

Mijn vader heeft een crosstrainer op zolder staan dus zondag kon ik weer voorzichtig gaan sporten. Het ging hartstikke goed. Naderhand was ik behoorlijk moe, maar het was fijn om weer in beweging te zijn na een week stilzitten.

20150222_105914

Maandag had ik een extra dagje vrij dus heb ik in wat fotografie tijdschriften gelezen. Wat haal ik daar toch altijd weer inspiratie uit. Ik kreeg meteen de fotografie kriebels, maar het was heel grauw buiten en regende dus kon ik niet aan de slag. Ik ging nog even naar de bieb om nieuwe boeken te lenen, maar verder was het een rustig dagje.

Dinsdag had ik een ontzettend leuke dag op stage. De kinderen zijn zo enthousiast. Het is wel vermoeiend, maar ze geven jou ook heel veel energie. Ik ben heel blij met mijn nieuwe mentor en mijn dag kon niet meer stuk.

20150223_172658

Dit recept stond in het receptentijdschrift van de Jumbo. Paksoi met gele rijst en groentes en kip. Het was echt zo lekker! Ik probeer de laatste tijd wat meer nieuwe recepten uit en dit was zeker een geslaagde poging. Super lekker en een keertje heel iets anders. Het zou denk ik ook heel lekker zijn met noedels.

20150226_153114

Donderdag moest ik wachten tot ik naar muziek kon dus besloot ik in de bieb te gaan zitten. Ik kon er echt zo fijn werken. Ik kreeg een heleboel gedaan en muziek was ook fijn. Ik was al een poos niet geweest door tentamens en vakantie dus wat het fijn om een heel uur piano te spelen.

20150227_164044

Na een week niet naar zumba te zijn geweest begon het weer te kriebelen. Het is weer zumba time! Het uur vloog om en het gevoel dat je krijgt als je klaar bent is zo fijn!

20150228_184214

Vrijdagavond kwamen een paar vriendinnen van de pabo om mijn verjaardag te vieren. Daar horen natuurlijk cadeautjes bij. Super schattige cadeauverpakking, net een kerstbal. We hebben Walk of shame gekeken. Het ging eigenlijk helemaal nergens over, maar we hebben flink gelachen.

Gisteren heb ik gewerkt. Dat was minder leuk, want ik kreeg te horen dat mijn contract niet verlengd werd, want ik ben nu 18. Balen, maar hopelijk kan ik iets anders vinden. Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Uitslapen en dan misschien nog een keertje schaatsen voordat de baan dichtgaat. In ieder geval sporten en huiswerk. Hebben jullie nog plannen?

Love,

Eline

10 gedachtes over “Happy moments week 9 2015

Geef een reactie

