Etos Shadow me nagellak

DSCN3064

Het is maart en dat betekend dat de lente op komst is! Ik ben wel klaar met de donkere kleuren en daarom lakte ik mijn nagels in dit vrolijke kleurtje van de Etos dat ik kreeg voor mijn verjaardag. Ik wordt er helemaal vrolijk van, maar is de kwaliteit ook fijn?

DSCN3067

De verpakking van Etos is altijd lekker simpel. Een doorzichtig potje, zodat je de mooie kleur kan zien en een zilveren dop. Die is dus nu al vies, maar dat maakt niet uit.

Het is een mooie rood-roze-oranje mengsel kleurtje. Het hangt erg van het licht af en dat is juist super leuk. Zo is het iedere keer een ander kleurtje dus lijkt het alsof je nagels vaak lakt. De naam Shadow me snap ik niet helemaal, want het is geen donkere kleur, het doet me eerder denken aan de ondergaande zon en dan de rode kleur die de lucht krijgt. Ik vind hem erg mooi.

DSCN3071

De glans is mooi en de lak droogt redelijk snel. Het kwastje is fijn, niet de dik, niet te dun. Hij lakt niet streperig, maar hij moet wel goed drogen voordat je het tweede laagje aanbrengt. Je kan hem met een laagje dragen, maar ik heb op de foto twee laagjes opgedaan. Dan komt de kleur net iets beter naar voren. Lekker vrolijk hè!

DSCN3072

Ik vind het een heel mooi lakje. Ik weet niet precies hoe duur hij is, maar het zal rond de twee euro liggen. Hij blijft redelijk zitten, een dag of vier. Een mooi lakje om de boel wat op te vrolijken in deze iets wat grauwe dagen. Ik vind hem super leuk en draag hem met plezier. Nagellak geeft altijd net iets extra’s. Gewoon verkrijgbaar bij elke Etos dus makkelijk verkrijgbaar.

Love,

Eline

2 gedachtes over “Etos Shadow me nagellak

Geef een reactie

