Taart, Cake & Koekjes

DSCN3080

Ik ben echt dol op taart, cake en koekjes. Iedereen om mij heen weet dat en daarom kwam dit receptenboekje echt als geroepen. Er staan zo veel lekkere recepten in, dat ik eigenlijk niet meer kan kiezen wat ik nou wil gaan maken. Alles is gewoon te lekker. 

(Mijn vingers staan er soms op, want anders bleven de bladzijdes niet goed liggen voor de foto) Herkennen jullie de nagellak van maandag?

DSCN3081

Ik wil echt een keertje speculaas bakken. Pepernoten bak je maar heel soms en dat is niet echt moeilijk. Ik wil echt speculaas met amandelen bakken! Zo lekker en echt niet alleen voor sinterklaas.

DSCN3084

Super lieve cakejes. Deze zou ik bakken voor mijn afscheid op stage, maar dat zou veel te veel werk zijn. Cakejes zijn eigenlijk altijd goed, vooral op feestjes. Ik bedoel wie vindt ze nou niet lekker? I absolutely do.

DSCN3085

Roomsoesjes! OMG dit ziet er zo lekker uit! Volgens mij geeft het wel een rommeltje, maar ze zien er zo ontzettend lekker uit. Ik krijg er trek van, haha.

Er staan gewoon alleen maar lekkere recepten in dit boekje. Hij is te koop bij Cook & Co. Er staan ook recepten in waar je geen oven voor nodig hebt dus als je op kamers woont en er is geen oven kan je alsnog lekkere dingen maken. Super handig dus.

Er zijn nog veel meer van dit soort boekjes en die zijn altijd goed. Heel leuk om cadeau te doen, of voor jezelf. Ik sta binnenkort zeker een keertje in de keuken, nu maar hopen dat het lukt.

Love,

Eline

8 gedachtes over “Taart, Cake & Koekjes

Geef een reactie

