Happy moments week 10 2015

collage happy moments 10 2015

Goede morgen allemaal! Hopelijk hebben jullie een fijne week gehad. Ik had een super leuke dag op stage en een super lekker ontbijtje. Ik ging met mijn broertje hardlopen en had een knallend pabofeest. Kijken jullie mee?

20150301_094032

Hoe cute is deze eierhouder? Mijn moeder kookte een eitje voor ons op zondag.

20150301_094259

Ei met verse broodjes uit de oven is heaven. Dit was echt zo super lekker. De broodjes komen van de Aldi. Echt een aanrader.

20150301_102230

Mijn moeder bemoeit zich echt nooit met mijn kamer, maar als ze dan een keer zegt dat ik hem moet opruimen is het toch wel serieus. Ik begon dus aan een grote schoonmaak. Wat was het fijn toen ik alles had opgeruimd. Mijn bureau is weer leeg en ik kan me een stuk beter concentreren. Alles is fris en schoon. Nu nog zo houden…

20150301_121502

Het was echt super lekker weer op zondag! Heerlijk om even naar buiten te gaan en te genieten van het lenteweer. Hopelijk wordt het vandaag weer zo lekker, want er zijn hoge temperaturen voorspeld :)

20150301_121511

Ik ging hardlopen met mijn broertje. Hij was een stuk sneller dus ik moest even een tandje hoger. Het was heel gezellig en vermoeiend. Fijn om een keertje niet alleen te hoeven lopen en iemand die je onder je kont schopt.

20150301_144145

Dinsdag had ik weer stage en ging ik voorlezen. O die Eend.

20150301_144116

Ik had er ook een tekening bij gemaakt die we gingen bespreken en invullen. Ik had helemaal niet gedacht dat ik de kleuters zo leuk zou vinden, maar ik vind het zo fijn! Mijn mentor is heel leuk en de klas is zo gezellig. Ik heb nu al zin in  mijn stageweek volgende week.

Verder had ik een pabo feest. Gezellig, maar nu ben ik echt heel moe. Straks moet ik werken en morgen (zondag) kan ik weer uitslapen en ga ik met een vriendin zwemmen. Maandag heb ik een dagje vrij om al het huiswerk in te halen. Verder heb ik nog niet zo veel plannen, maar die komen vanzelf wel. Wat gaan jullie vandaag doen?

Love,

Eline

4 gedachtes over “Happy moments week 10 2015

Geef een reactie

