Honeymania

DSCN3086

Honeymania is een van de mooie boxen van The Body Shop. Hoe leuk is de naam alleen al? Ik ben echt dol op de geur van honing dus deze cadeauset kwam echt super goed van pas, plus het is super schattig verpakt. Net een soort kerstbal, hihi.

DSCN3088

Het is verpakt in een vierkant doosje, met een soort touwtje eraan, maar die is van de badpuff.

DSCN3092

Verrassing! Zo leuk om het open te maken, net een klein cadeautje. Alles zit er netjes ingepropt met plastic ertussen zodat alles op zijn plek blijft zitten.

DSCN3112

Er zitten drie producten in: een bodybutter, een douchegel en een douchepuff.

DSCN3100

De bodybutter bevat 50 ml en heeft honing geur (duhh) Hij ziet er super schattig uit. De bodbutter is lekker zacht en voedt mijn huid goed. Hij plakt niet en trekt redelijk snel in. Hij maakt mijn droge huid lekker zacht en soepel. Bovendien ruik is echt super lekker als ik me insmeer, vooral na het douchen met de douchegel.

DSCN3098

De douchegel bevat 60 ml. De verpakking is doorzichtig dus je weet hoeveel je nog hebt en natuurlijk welke het is. De gel ziet er net uit als honing. Hij voedt mijn huid niet speciaal, maar laat een lekkere en subtiele honinggeur achter. Geen geweldige dochegel, maar gewoon. Handig voor op reis.

DSCN3095

De douchepuff is echt zo cute. Ik gebruik er alleen bijna na nooit een. Misschien toch maar eens proberen. Deze is redelijk klein, maar ik weet nog niet of dat een voor of nadeel is. Gebruiken jullie er een? Toch vind ik het wel leuk dat er eentje bij zit, want zo is de set wel helemaal compleet.

DSCN3112

Ik vind het een hele leuke set, met alles erop en eraan. Als je alles gebruikt ruik je helemaal naar honing en is het maar goed dat er nog geen bijen vliegen, want die willen je vast opeten (just kidding). De verpakking is lekker makkelijk en de bodybutter voedt mijn huid goed zoals alle body butters van The Body Shop. Heel fijn en handig voor op reis door de wat kleinere hoeveelheden. Hij is ook super leuk om cadeau te doen en je vindt hem hier.

Love,

Eline

9 gedachtes over “Honeymania

Geef een reactie

