FOTD: classic red

DSCN3149

Wat houd ik toch van rode lipstick! Ik dacht ik laat mijn favoriete lipstick van het moment zien in een face of the day. Die had ik al een poosje niet meer gedaan. Afgelopen maandag ging ik mijn beste vriendin naar de stad en ik had ontzettend veel zin om make-up op te doen (hebben jullie dat ook wel eens?) Rood is altijd goed en zo gezegd, zo gedaan.

DSCN3214

Ik gebruik voor mijn normale make-up routine niet zo veel make-up. Foundation en mascara draag ik wel echt elke dag. Ik heb dit palletje van Catrice laatst ontdekt. Ooit gekregen en nu pas gebruikt. Waarom de blauwe kleur erin zit weet ik niet, maar de drie bruin tinten zijn echt prachtig en goed gepigmenteerd. Het palletje lijkt op het palletje dat nu in de limited edition zit. De lipstick is van Essence, dare to ware, mijn favoriet van het moment. De Catrice primer vind ik echt niet fijn, maar ik vind het zonde om hem weg te gooien.

Alle kwasten die ik gebruik zijn van de Hema behalve die van Real Techniques. Ze zijn allebei erg fijn en lekker zacht. Ik gebruik meestal alleen een platte kwast en een blending kwast voor mijn oogmake-up. Ik houd het lekker simpel.

DSCN3150

Met rode lipstick voel je je toch anders (heel ongemakkelijk als je moet eten) Vrouwelijk en alsof je alles aan kan. Het is mijn favoriete lipstick van het moment, ook al draag ik liever geen lipstick naar school. Het is een simpele look die bij mij past, maar de lipstick geeft het iets extra’s. Dragen jullie vaak rode lipstick?

Love,

Eline

p.s. De outfit komt volgende week online. Ik ben echt super benieuwd wat jullie ervan vinden!

11 gedachtes over “FOTD: classic red

  1. Guusje zegt:

    Die kleur staat je echt goed! Ik heb zo mijn periodes waarin ik opeens drie dagen per week met rode lippen de deur uit ga, vooral op van die koude dagen en mijn gezicht wel wat kleur kan gebruiken haha!

Geef een reactie

