Happy moments week 11 2015

happy moments week 11 collage 2015

Wat was het prachtig weer afgelopen week. Ik vond het helemaal niet erg om buiten te moeten lopen bij de kleuters. Het was een heel druk weekje, maar de zon maakte alles goed. Ga rustig zitten en lees mee over mijn week.

20150307_115125

Mijn vader koopt in het weekeind wel eens stokbrood dus kon ik nog even lekker smullen voordat ik naar mijn werk moest. Natuurlijk kan de kruidenboter niet ontbreken, want die combinatie is echt goddelijk. Ik weet nog wel dat we op de middelbare school gewoon gingen dippen (memories).

20150308_183813

Ik was echt ontzettend moe na het werk en toen heb ik alleen maar in bed zitten lezen. Het was echt zo fijn. Ik kon me even helemaal ontspannen in mijn zachte bed.

20150308_125930

Zondag was het echt prachtig weer en kon ik lekker buiten zitten en lunchen. Ik kon er zo van genieten. Laat de lente maar komen, want ik kon gewoon zonder jas fietsen buiten, in maart!

IMG-20150308-WA0004

Ik ging met een vriendin zwemmen en aangezien het zo’n mooi weer was en de ijssalon gesloten(WHY!) gingen we naar de Appie om Ben en Jerrys te halen. Super lekker en helemaal niet gezond. We hebben hem helemaal samen opgegeten, guilty pleasure!

20150308_174119

Surprise! Ik heb een hond, nou eigenlijk heeft mijn vader een hond. Ik had hem nog niet eerder laten zien op de blog. Dit was de eerste keer dat ik een balletje met hem ging gooien. Ondanks hij me bijna de planten in trok ging alles verder goed en was het nog eens leuk om te doen ook. Ik vond het best wel en overwinning, want vroeger was ik altijd bang voor honden.

20150308_183805 (1)

Mijn boek is uit, nooo. Het is echt een prachtig boek en ik raad hem echt iedereen aan. Het gaat over een man met een dwarslaesie, en die wordt verzorgd door een jonge vrouw die haar baan heeft verloren. Het lijkt een beetje op  Intouchables, maar toch helemaal anders. Echt prachtig geschreven en ik kon mijn boek bijna niet meer neerleggen.

20150309_124743

Maandag had ik een dagje vrij en toen ben ik gezellig met Yvonne naar de stad geweest. We aten bij La Place. Nee ik heb niet eerst aan mijn broodje gegeten. Ik kon gewoon niet kiezen tussen het beleg dus hebben we ieder de helft genomen en waren we allebei gelukkig! Broodjes van La Place zijn echt top.

20150310_133605

Dinsdag had ik weer stage. We gingen met knutselmoeder paashaasjes maken. Er was gewoon maar een kind die een bruin haasje maakte. Die moest echt even op de foto. Hoe schattig!

20150309_172610

Ik kleurde weer in mijn tekenboek voor volwassenen. Hij is eindelijk af! Het waren wel heel veel vakjes.

20150312_134618

Ik heb echt zo veel in de zon gezeten. Donderdag moest ik en iemand uit mijn klas een uur overbruggen en toen hebben we lekker in het zonnetje een ijsje gegeten. De korst was alleen niet meer zo knapperig aan een kant dus dat was minder. Ik heb echt genoten van de zon afgelopen week! Alleen niet zo slim om een pleister om te doen, want nu is mijn vingertopje wit, haha.

Afgelopen week was een hele drukke week met veel stress. Komende week heb ik stageweek. Ik heb er heel veel zin in, maar het meestal heel vermoeiend. We gaan met alle kinderen tuinkers planten en als ze groot zijn, samen opeten op brood! Hopelijk schijnt de zon net zo veel als afgelopen week, want ik heb er enorm van genoten. Nu nog een dagje weekeind en lekker leren en misschien naar de stad. Succes en een hele fijne week!

Love,

Eline

8 gedachtes over “Happy moments week 11 2015

Geef een reactie

