Essence maximum definition en volume mascara

DSCN3232

Ze zouden je enorm veel volume moeten geven en geef toe, de verpakking ziet er ook heel gaaf uit. Nee ik heb het niet over een haarproduct, maar over de Essence maximum definition en maximum volume mascara. Ze beloven van alles, maar eerst zien en dan geloven.

DSCN3235

De verpakkingen zien er super strak en modern uit. Op de dop staat wat voor borsteltje het is. De opvallende kleurtjes zijn natuurlijk ook altijd handig, want zo weet je meteen welke mascara je pakt. Hoef je niet al die verpakkingen te lezen van je zwarte mascara’s.

DSCN3242

Essence maximum definition belooft de ultieme volume zonder klontjes met een flexibel borsteltje.

DSCN3247

Essence maximum volume belooft ook ultieme volume met een borsteltje dat voor volume moet zorgen. Lekker dubbel allemaal.

DSCN3120 (2)

Mijn ogen zonder mascara

DSCN3125

Met maximum definition. Ik vind het volume heel erg mooi en de mascara is echt mooi zwart.

DSCN3217

Met maximum volume. Mijn wimpers klonten iets meer aan elkaar, maar toch vind ik het effect mooi.

Ik vind het effect van maximum definition het mooist, maar die vlekt als een gek. Aan het eind van de dag had ik zwarte strepen onder mijn ogen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De maximum volume mascara heeft dat niet. Ik krijg al heel snel zwarte vlekken onder mijn ogen en als een mascara dat niet doet is het echt een wonder. Ik vind deze dus dan ook heel fijn en je herkent hem makkelijk door de groene verpakking.

Mijn oplossing is gewoon dat ik eerst een laagje van de oranje maximum definition op doe en daar over heen de volume mascara. Zo vlekt hij een stuk minder en heb ik the best of both worlds! Essence is altijd lekker budget en ik zou ze zeker aanraden. Hele fijne mascara’s en ze klonten niet zo heel snel.

Love,

Eline

3 gedachtes over “Essence maximum definition en volume mascara

Geef een reactie

