Outfit: casual red lips

DSCN3192

Een outfitpost! Ja dat had ik eigenlijk ook niet verwacht, maar de zomerjas kon weer uit de kast en ik ging de stad in om foto’s te maken en wat zijn ze mooi geworden! Ik ben echt super blij met het resultaat en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden. Kom maar op met al dat mooie weer.

DSCN3139 DSCN3146 (2) DSCN3152 DSCN3164 DSCN3172 DSCN3174 DSCN3187 DSCN3186

O ik vind ze zo mooi! Ik wil Yvonne alvast ontzettend bedanken voor deze prachtige foto’s! Ik vond het echt super leuk om te doen. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden en dan plaats ik misschien wel meer outfits.
Shirt: Sisters – Short: Only – Jakcket: Sisters – Coat: Vero Moda – Backpack: MiPac – Watch: Go

Love,

Eline

9 gedachtes over “Outfit: casual red lips

Geef een reactie

