Happy moments week 12 2015

collage happy moments 12 2015

Hee allemaal! De week is echt voorbij gevlogen. Ik had stageweek dus heel de week gezellig rondlopen tussen de kleuters. Het was echt super leuk, maar heel vermoeiend dus ik was blij toen ik weer in mijn bed lag. Gelukkig heb ik nog meer leuke dingen gedaan deze week.

blue hema nagellak

Ik had een heleboel nagellak voor mijn verjaardag gekregen en deze blauwe is toch wel mijn favoriet. Hij heeft echt bijna een week opgezeten zonder te chippen! De nagellak van hema is echt top en super vrolijk. De kindjes op stage vonden hem ook heel erg mooi, tot we gingen lijmen, haha

20150318_115911Hoe cool zijn deze clowntjes! Gewoon super simpel met papier maché, maar voor groep 1-2 helemaal geweldig. Ze zijn echt zo leuk geworden!

schilderijtjes foam clay

Ook hebben ze schilderijtjes gemaakt voor de tentoonstelling. Super kleurrijk en al de kinderen waren super trots.

20150319_172425

Ik heb echt geen idee hoe dit gerecht heet, maar hij staat in de laatste Allerhande. Het was echt super lekker en het zag er ook heel lekker uit!

tuinkers planten 20150320_080651

Mijn project was tuinkers. Samen hebben we ze geplant op dinsdag en de laatste foto is van vrijdag. Hopelijk kunnen we het volgende week gaan opeten! Ik ben super benieuwd als ik weer op stage kom. Iedereen was super trots op zijn potje.

20150319_172432

Verse bloemen in huis fleuren de boel zo op! De narcissen op mijn kamer komen ook bijna uit ^^

20150321_135431

De flow had ik nog liggen dus heb ik die lekker uitgelezen. Hij staat altijd zo vol met inspiratie!

20150321_135823

Ik ben de laatste twee weken gaan opschrijven waar ik elke dag dankbaar en blij van wordt. Zo heb ik een mooi lijstje en sta je even bewust bij je dag stil.

DSCN3259

Wat een inspirerende quote. Ik heb hem van de week uitgeprint en ik word er helemaal blij van. Hij komt van de week online.

Vanavond ga ik naar Insurgent dus ik ben heel erg benieuwd. Ik moet nog veel afmaken voor stage week. Gelukkig heb ik maandag een extra dagje om bij te slapen, want toen ik gisteravond even op bed ging liggen was ik bijna meteen weg, haha. Ik ben echt heel erg moe. Misschien lekker hardlopen en bloggen. Wat gaan jullie doen?

Love,

Eline

6 gedachtes over “Happy moments week 12 2015

Geef een reactie

