Printable: life life in full bloom

live life in full bloom

Leuk is hij hè! Ik wilde graag een inspirerende quote op mijn bureau om me elke dag te herinneren dat je vol op moet genieten van het leven en niet te veel terug moet blijven kijken. 

Ik was al heel lang op zoek naar een lijstje op A4 formaat. Je hebt ze bij de hema, maar daar vond ik ze nog best wel duur. Toen ik langs de Action fietste dacht ik, misschien hebben ze ze daar wel (wat hebben ze er niet?) Ja hoor, perfecte maat voor een heel klein prijsje. Ik printte hem uit en klaar is je quote.

Je kan natuurlijk een heleboel verschillende quote uitprinten of er een mooie foto in doen. Je kan zo veel kanten op met dit lijstje. Ik heb gekozen voor deze quote, omdat je moet genieten van de dag en moet stralen als een bloem, want wie vind bloemen nou niet mooi. Ik kijk er elke dag naar en ik herinner mezelf eraan dat ik moet genieten van de dingen die om me heen gebeuren, want soms gaat het allemaal een beetje te snel. Je download hem hier.

Love,

Eline

9 gedachtes over “Printable: life life in full bloom

  1. esthernewsflits zegt:

    Super leuk gedaan! En ik kan uit ervaring spreken dat regelmatig tegen een quote aankijken écht helpt je te motiveren. ‘if you can dream it, you can do it’, staat heel groot op m’n muur :)

Geef een reactie

