Movie update #1

collage movie update 1

Hierbij introduceer ik jullie een nieuwe serie op mijn blog: movie update. Ik kijk de laatste tijd steeds meer films en ik lees ook graag op andere blogs wat zij allemaal gezien hebben dus dacht, ik misschien is het ook wel leuk voor op mijn blog. Ik heb de films van de afgelopen tijd op een rijtje gezet en verteld wat ik ervan vond. Hopelijk vinden jullie het leuk.

theory of everything

Theory of everything
De film gaat over een man die de vreselijke ziekte ALS krijgt. Je volgt zijn leven met ups en downs en verder wil ik niet te veel zeggen over de film, want hij is echt prachtig. Ik heb hem vol bewondering van het begin tot het eind bekeken en o wat is het toch een mooi verhaal. Ze hebben het super mooi gefilmd en in kaart gebracht. Als je een keer iets anders wilt kijken is dit zeker een aanrader. Echt prachtig, verder heb ik er geen woorden voor.

wild-movie-2014

Wild
O wat was ik benieuwd naar deze film. Hij heeft mijn verwachtingen waargemaakt. Ik wil meteen mijn wandelschoenen aan doen en op reis gaan. Je volgt het leven van een vrouw die na een heleboel problemen haar spullen pakt en 1700 kilometer gaat lopen van Zuid naar Noord America. Wat een mooie film. Je ziet al haar problemen, want denk er maar eens over na. Je bent gewoon helemaal alleen. Je hebt alleen jezelf om tegen te praten en te overleven. Reese heeft de rol heel mooi neergezet en nu wil ik heel erg graag op vakantie.

insurgent

Insurgent
Toen ik vorig jaar uit Divergent kwam wilde ik meteen het volgende deel zien. Na een jaar kwam hij uiteindelijk uit. Ik vind hem echt heel gaaf. Soms had ik wel meer verdieping gewild en ik zag niet alles van het boek terug, maar het was heel mooi gefilmd. Het enige nadeel vind ik dat hij in 3D is. Ik heb een bril dus dan moet ik twee brillen op en daar heb ik echt een hekel aan. Het was helemaal niet nodig om hem in 3D te doen, maar verder was hij erg spannend. Je werd verrast op sommige stukken en ik ben heel benieuwd naar het volgende deel. Hopelijk gaan ze die niet opsplitsen, want boek drie was mijn minst favoriete boek.

fury_movie-wide

Fury
Even een totaal andere film, maar toch wel een hele gave. Het gaat over de Tweede Wereldoorlog vanuit een tank. Brad Pitt en Logan Lerman spelen erin dus dat maakt het alleen maar beter. Het is een heel aangrijpend verhaal. Je beleeft het verhaal echt vanuit de tank en onder welke druk ze stonden. Het is een echte actie film en daar houd ik zo nu en dan toch wel van. Lekker spannend en heel erg gaaf.

if_i_stay_2014_movie-wide

If I stay
Ook al zo’n mooie film. Ten eerste, wat een prachtige cello muziek! Ik werd weer helemaal verliefd op klassieke muziek en ik wilde er maar naar blijven luisteren. Ten tweede, het is zo’n mooi verhaal. Mia en haar ouders verongelukken. Iedereen overlijd behalve zij. Mia ligt in coma en moet kiezen of ze naar haar vriend wil of naar haar ouders. Echt een prachtig verhaal en heel mooi gefilmd. Wel erg zielig, maar je zit helemaal in de film. Ik wil niet te veel vertellen over deze film, want je moet hem echt zelf zien.

Hopelijk hebben jullie weer een heleboel film inspiratie. Wat is jullie favoriete film op dit moment?

Liefs,

Eline

8 gedachtes over “Movie update #1

Geef een reactie

