Happy moments week 13 2015

collage happy moments week 13 2015

Heeey, de weken vliegen echt weer om. Volgende week is het al pasen! Voor nu een redelijk rustige week, want ik was de hele week ziek. Beste timing ever, want tentamens komen eraan, maar ik heb wel veel series gekeken en goed uitgerust. Bovendien stonden er een paar leuke dingen op het programma!

20150321_202809

Vorige week ging ik eindelijk naar Insurgent!!! De film was echt super leuk, je leest er hier meer over. Ik had een super gezellige avond met mijn lieve vriendinnetje en er hoorde natuurlijk popcorn bij. We gingen naar bioscoop Zien en daar was de popcorn echt veel lekkerder dan bij de Pathe. Samengevat, een hele gezellige avond!

IMG_20150327_122557

Toen ik maandag thuis kwam van mijn vader zag ik dat de knoppen van mijn bloemen open zijn! Ik vind ze echt zo leuk en ik heb ze meteen plat gefotografeerd. Het resultaat zien jullie van de week. Ik ben er echt zo blij mee, ze maken mijn kamer net een beetje vrolijker.

20150323_125435

Maandag ging ik met een vriendin in de stad lunchen. Het was een laat verjaardagscadeau en het was super gezellig. We aten bij Zoet en Zout met een broodje eiersalade! Jammie!! Daarna gingen we nog even de stad in. Een geslaagde middag, behalve de mega chagrijnige buschauffeur.

20150324_080940

Ondanks ik ziek was wilde ik toch naar stage, want we gingen de tuinkers opeten. Het was mijn kleine projectje in de stageweek en het was super leuk. Sommige kinderen vroegen waarom er geen kersen aan zaten, haha. Ze wilden het toch wel proberen en ik ben echt super trots op al die kleine potjes.

20150323_173530

De rest van de week bleef ik dus ziek thuis. Nu gaat het al iets beter. Dat betekende dus veel in bed liggen en films en series kijken. Ik keek de film Wild die me meteen de wandelkriebels gaf. Verder heel veel Pretty Little Liars. Ik loop nog achter dus ik had veel in te halen, wat is het toch spannend en eigenlijk de grootste onzin.

20150324_164728

Toen ik van de week thuis kwam had mijn vader een tijdschrift en chips gekocht. Beste vader ever! Ik bleef lekker op de bank met mijn chips, hihi. Mag af en toe ook wel.

20150326_124022

Mijn moeder is op donderdag altijd vrij en aangezien ik nog steeds ziek was wilde ze me een beetje verwend. Wat ben ik soms toch een bofkont. Ciabatta met kaas en tomaat uit de oven. Dit is echt zo lekker! Ik wil het zeker een keer als tosti proberen, maar die tomaat blijft zo vreselijk heet.

20150327_130257

Op school heb ik meegedaan met een training Stille Kracht. Je leerde meer over jezelf en wat je wilde. Donderdag was de laatste keer dus werd ik ziek met de auto gebracht. Liefste ouders ever! Iemand anders moest mij tekenen en dan noemde ik de woorden die belangrijk voor me zijn. Ik heb er wel echt veel van geleerd, maar het is wel heel confronterend. Ik ben blij dat het klaar is en ik ben er nog trots op ook!

Toen was de week al weer om gevlogen. Deze week ga ik het nog rustig aan doen. Ik ben zo goed als beter, maar vooral nog heel erg benauwd. Gelukkig ben ik maandag en vrijdag vrij dus dat maakt veel goed. Lekker in bed liggen en series kijken. Ik heb geen bijzondere plannen, maar ik en een vriendin hebben kaartjes voor het 538 koningsfeest. Kensington here I come!!! Ik heb er mega veel zin in. Nog een hele fijne zondag en rust lekker uit (als dat mogelijk is)

Liefs,

Eline

3 gedachtes over “Happy moments week 13 2015

Geef een reactie

