Plog: maandag 30 maart 2015

DSCN3301

Hey allemaal. Ik dacht dat het weer een keertje leuk zou zijn om te ploggen. Het was een bom volle en productieve dag. Veel geblogd en huiswerk gemaakt. Gelukkig was er ook tijd voor wat ontspanning. Kijken jullie mee?

DSCN3300

Ik stond om acht uur op en ik ben echt dol op zachte sokken. Ze maken alles gewoon veel beter.

DSCN3301

Het weer buiten zag er echt heerlijk uit! Een stuk beter na het regenachtige weekeind.

DSCN3302

Yoga time! Ik probeer de laatste tijd wat meer yoga en oefeningen te doen. Op Youtube vind ik de filmpjes van Xhit erg fijn, want het tempo ligt hoog en er is veel afwisseling, waardoor je het langer volhoudt.

DSCN3303

I houd van mijn roze yogamat van Nike. Hij ziet er zo vrolijk uit. En ja dit is een foto van mijn prachtige voeten, zonder nagellak.

DSCN3305

De planning voor vandaag. Het is een hele lijst, maar ik heb het gewoon afgekregen! Hierna maakte ik een hele hoop huiswerk en kon ik een paar dingetjes afstrepen.

DSCN3308

Mijn moeder maakte dit vroeger altijd en ik wilde het een keer proberen. Het was niet zo heel goed gelukt, want de oven stond op negen uur en mijn broodjes plakten vast aan de plaat. Oeps, volgende keer beter.

DSCN3309

Ik nam een lekker soepjes, want ik ben nog steeds niet helemaal lekker waardoor ik het de hele dag koud heb. Ik las mijn favoriete blogs, voordat ik weer verder moest.

DSCN3315

#studentenleven Tentamens zijn al in drie weken!!!

DSCN3330

Ik was bezig met een DIY en besloot een lief kaartje aan mijn broertje te schrijven, want die zit midden in zijn toetsweek en zijn examens zijn al bijna. Het is best wel chaotisch de laatste tijd dus wilde ik hem een beetje opvrolijken.

DSCN3331

Om mezelf een pauze te gunnen ging ik naar de Hema voor wat leuke spulletjes. Ik kom er bijna nooit met lege handen naar buiten. Eindelijk heb ik een scrapboek gevonden en ik wil al best wel  lang beginnen met waterverven. Of het gaat lukken weet ik niet, maar gewoon proberen, niet?

DSCN3332

Later op de middag krijg ik altijd snack honger. Ik had al een paasei op dus nam ik een gezonde appel. Dat vult wel lekker dus dan heb ik later geen last van een knagend gevoel.

Jep ik ben vergeten een foto te maken van het avondeten (oeps). We aten pasta wokkels met saus en een super lekkere salade met komkommer, tomaat en feta kaas. Jammie, maar helaas geen foto.

DSCN3333

Most charming shoes ever! Ik ging nog even een wandeling maken met mijn moeder, maar gister had het zo hard geregend dat het beter was om mijn wandelschoenen aan te doen. Was maar goed ook, want het was modderig!

DSCN3343

De zon scheen wel echt super mooi in het park en gelukkig had ik dit keer wel mijn fototoestel bij me.

DSCN3353

De reclamefolders waren weer binnen, maar er zat niet echt iets bijzonders tussen behalve Hema kortingsstickers. Had ik dat maar eerder geweten.

DSCN3356

Studie geeft de laatste tijd best veel druk, want ik moet de toetsen straks halen, want anders heb ik nog maar een kans. Ik zit nog in mijn propedeuse jaar dus ze kunnen me er zo afkicken. Geeft best veel druk dus daarom schreef ik dit herinneringsbriefje en plakte het op bij mijn bureau, ik kan het!

DSCN3357

Jep nog even een uurtje leren, maar dan heb ik ook echt alles van mijn lijstje af en heb ik genoeg gedaan voor vandaag.

DSCN3358

Om me te ontspannen besloot ik eindelijk weer eens een maskertje op te doen. Eventjes niks. Mijn gezicht is nu echt super zacht, jeej.

DSCN3360

Om mijn dag af te sluiten las ik nog wat blogs, keek ik wat vlogs en nog even het Duitse nieuws. Ja dat doe ik, want ik wil mijn Duits graag een beetje bijhouden en voor mijn gevoel gaat het in Duitsland tenminste ergens over. Het is alleen best wel lastig, want ik versta lang niet alles.

Het is nu toch wel echt tijd om bijna naar bed te gaan. Al mijn spullen liggen klaar voor stage. Ik gaan een kunst lesje geven en de ochtendkring draaien. Allemaal best wel spannend en ik ben nog steeds niet helemaal lekker dus ik hoop dat het goed gaat. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel succes met alles wat jullie aan het doen zijn!

Liefs,

Eline

6 gedachtes over “Plog: maandag 30 maart 2015

Geef een reactie

