Happy moments week 14 2015

happy moments 14 2015 collage

Vrolijk Pasen allemaal! De week is weer voorbij gevlogen. Maandag en vrijdag had ik vrij, dus ik had niet zo heel veel school. Wel moest ik nog veel huiswerk inhalen, omdat ik ziek was geweest, maar ik ben wel gaan bowlen met de klas. Hoe dat afliep lees je zo!

DSCN3343

Nu de klok verzet is, is het weer tijd voor wandelen na het eten door het park. Meestal ga ik met mijn moeder, gezellig nog even kletsen en nog eventjes naar buiten toe. Echt super fijn!

20150331_150157

Het resultaat van mijn knutselopdracht op stage! Ze zijn met circus bezig en ze moesten iets uit de hoed toveren. Echt super leuk om te zien.

20150402_183042

Het is helaas ook de week van het vele huiswerk. Donderdag heb ik lekker in de bieb gezeten tot mijn moeder spontaan langs kwam om te vragen of ik zin had om een ijsje te gaan eten. Ze wist dat ik in de bieb was en daarna zijn we nog even de stad in geweest. Super leuk en spontaan.

20150402_210007 20150402_215525

Ik had op donderdag ook een klassenuitje en ja aan de schoenen gezien gingen we bowlen! Ik ben tweede geworden van mijn baan en heb zelfs twee strikes gegooid en een spare. Ik was zo trots als een pauw en het was echt super gezellig. Het uur vloog om en het is zeker voor een keertje herhaalbaar. Nog even op de foto met een van mijn beste vriendinnen.

DSCN3329

Hebben jullie de schattige paaskaartjes al gezien? Ik vind ze zo leuk en de reacties van jullie zijn super fijn. Mijn ouders en vrienden waren er ook heel blij mee en ze vonden het echt weer iets voor mij. Heel lief ^^

20150403_123847

Vrijdag was ik vrij en mijn broertje had maar een toets op school dus besloten we gezellig samen te eten. Noodles met een super lekker broodje. Ik zie hem de laatste tijd iets minder dus het was fijn om weer eens gezellig samen aan tafel te zitten en te praten en lachen.

20150403_123854

Haha broodjes uit het tosti-ijzer. Jullie herinneren je misschien nog uit de plog van maandag dat het toen niet zo goed gelukt was. Mijn broertje zei toen dat je ze gewoon in het tosti-ijzer moest doen. Ze zijn wel erg plat, en misschien kan je ze beter in de pan doen, maar het was lekker. Dit keer zat er kaas en salami op. Erg lekker.

20150404_152624

Voordat ik naar bed ga of in de ochtend lees ik wat vaker in mijn boek. Nu ben ik bezig met Lord of the rings (gelukkig in het Nederlands). Het is toch een andere manier van ontspannen dan youtube of bloggen. Even tijd voor mezelf.

20150404_152634

Vorige week was ik ziek dus toen ben ik niet naar muziekles geweest. Deze week ging het beter dus kon ik er weer heen. Lekker een uur spelen en het nieuwe liedje gaat al een beetje beter. Hij had paaseieren gekocht dus kon ik ook nog eens lekker snoepen. Nu nog even wat meer oefenen, want het gaat al steeds beter.

Ik ben weer zo goed als beter. Vrijdag heb ik moet moeite 4 km gerend. Ik merkte het wel aan mijn longen, maar het gaat de betere kant op. Nu is het lekker Pasen en heb ik een lekker paasontbijtje en later op de dag ga ik naar familie toe. Morgen ga ik naar mijn moeder en heb ik weer paasontbijt. Vooral rustig aan doen en nog een beetje uitzieken. Wat zijn jullie plannen voor de Paasdagen?

Liefs,

Eline

3 gedachtes over “Happy moments week 14 2015

Geef een reactie

