Hema white nails

DSCN3334

Je haat het of je vind het prachtig, witte nagellak. Ik weet zelf nog niet zo goed wat ik ervan vind, maar ik was er al een poosje naar op zoek. Een witte nagellak moet natuurlijk wel goed dekken. Zou deze van de Hema aan de eisen voldoen?

DSCN3341

Hij heeft geen naam, helaas. Hij is van de Long Lastig lijn, die vind ik persoonlijk het fijnst. De verpakking is simpel. Je kan goed zien welke kleur je te pakken hebt. Hij lijkt in het echt iets grijzer, maar als je hem op je nagels doet is hij echt helemaal wit. De kwastjes van de Hema vind ik altijd erg fijn. Hij dekt niet super streperig, maar je moet met deze lak wel oppassen.

DSCN3348

Hij blijft ongeveer een dag of 3-4 zitten en dan gaat hij chippen. Hij dekt wel goed in twee laagjes. Ik kreeg hem er wat lastiger af, maar dat is niet zo erg.

Ik weet niet zo goed wat ik van witte nagellak vind. Ik moet er erg aan wennen, maar het heeft wel wat en zeker in de zomer lijk je er iets bruiner door. Hij blijft redelijk goed zitten, maar hij moet best wel lang drogen. Het kwastje is erg fijn en lakt gemakkelijk. Het staat erg fris en is zeker leuk voor de zomer. Hij kostte ongeveer 2.50 dus dat is niet duur, want het is best een groot flesje. Wat vinden jullie van witte nagellak?

Liefs,

Eline

5 gedachtes over “Hema white nails

Geef een reactie

