Escape into nature

DSC_4411

Soms wil je even weg, ontsnappen van alles. Dat deed ik afgelopen weekeind. Ik ging met mijn vader en de hond op pad. Twee uur lang wandelden we door de natuur en werden we omgeving door de schoonheid van natuur.

DSC_4417 DSC_4419DSC_4413DSC_4412

Ik ben echt super blij met het resultaat. Het was zo fijn om even helemaal terug te trekken in de natuur en gezellig te kletsen. Dat doe ik niet zo vaak met mijn vader, maar ik kon me even helemaal ontspannen. Hopelijk vinden jullie ze mooi, want ik heb er nog een paar over voor een volgende post.

Liefs,

Eline

5 gedachtes over “Escape into nature

  1. Tessa zegt:

    Mooie foto’s. Ik vind het ook heerlijk om te ontspannen in de natuur. Helaas heb ik in de buurt alleen weilanden. Op dit moment is dat dan ook weer leuk met allemaal vogels ;)

Geef een reactie

