Happy moments week 15 2015

happy moments collage 15 2015

Hé allemaal! Het is weer zondagochtend dus weer tijd voor een nieuwe diary. Vorige weekeind was het natuurlijk paasweekeind dus daar heb ik nog wat foto’s van en wat was het lekker weer. Ik heb veel in de keuken gestaan en heerlijk genoten van het zonnetje.

040

Je merkt echt aan alles dat het lente wordt! Hoe cute zijn deze eendjes die ik onderweg tegen kwam. Het liefst zou ik ze knuffelen of mee naar huis nemen, maar dat kan helaas niet.

20150405_131752

Bij Pasen hoort natuurlijk een chocoladepaashaas. Hij is wonder boven wonder nog niet op, maar dat komt misschien omdat ik er twee had, oeps. Die andere is al wel op. Ze zijn gewoon te lekker en het is maar een keer Pasen toch?

20150405_152740

Op Eerste Paasdag ging ik naar mijn opa toe en mijn tante had deze mega lekkere taart gemaakt. Ik heb echt een zwak voor slagroomtaart jongens. Hij was heel erg lekker!

20150405_200857

Natuurlijk moest er deze week ook wat gesport worden. Ik probeer het een beetje in balans te houden, maar het is best lastig, zeker als je het soms zo benauwd bent. Toch heb ik het deze week goed gedaan.

20150406_083354

Tweede Paasdag was ik bij mijn moeder en daar hadden we ook een vroeg paasontbijt, want mijn broertje moest tennissen en het is toch een soort traditie om gezamenlijk te ontbijten. Lekker met een eitje en een misvormd croissantje, hihi.

20150406_150248

Ik besloot om helemaal in mijn eentje te gaan wandelen. Ik vond het eigenlijk best wel eng, maar toen ik eenmaal buiten was vond ik het heerlijk om in mijn eentje te wandelen. Gewoon even rust om me heen en hoe mooi zijn mijn regenlaarzen. Helaas ontdekte ik toen ik in een plas stapte dat er een gat in zit dus nu moet ik nieuwe gaan kopen. Mijn sokken zijn gelukkig weer schoon dankzij de wasmachine.

20150406_172224

Ik besloot om te gaan koken en het werden taco’s. Echt zo lekker en super simpel. Gehakt, broccoli en mais. Dan alleen nog vullen maar. Jammie!

20150407_150901

Op stage mocht ik het raam verven. Echt super leuk om een keer te doen, maar het is lastiger dan je denkt. De kinderen vonden het in ieder geval mooi dus dan zal het wel goed zijn.

20150409_154731 (1)

Nog anderhalve week en dan heb ik mega belangrijke tentamens dus ben ik in de bieb gaan zitten, zodat ik niet werd afgeleid. Totdat sommige mensen heel onbeschoft zijn in de bieb en je dus echt gek wordt. Ze zouden zo’n meld sms moeten hebben net als in de bioscoop. Gelukkig heb ik wel veel kunnen doen.

20150409_172833

Het was mega lekker weer donderdag en vrijdag. Zonder jas op de fiets en buiten eten! Echt super fijn en het eten was ook nog een super lekker. Echt heerlijk in het zonnetje nog even nagenieten voordat je weer naar je kamer moet om huiswerk te gaan maken.

20150410_183623

Zumba na bijna vier weken niet geweest te zijn! We hebben sinds kort een nieuwe lerares, want de ander is geblesseerd. Ik snapte er echt helemaal niks van, maar ik had een hoop plezier. Hopelijk gaat het binnenkort wat beter. Wel kon ik gewoon in mijn korte broek op de fiets! Wat was dat een heerlijk gevoel zeg. Zonnebril op en sportkleding aan. Ik kreeg er echt mega veel energie van!

Het is nu bijna twaalf uur en ik typ deze diary nog snel af. Ik, mijn moeder en broertje hebben net Lord of the rings 1 gekeken. Ik ben bezig in het eerste boek, maar ik snapte het niet zo goed. Het was super gezellig, want dat doen we eigenlijk bijna nooit. Nu wil ik eigenlijk meteen verder lezen, maar dat zal ik maar niet doen.
Morgen (zondag) ga ik een heleboel huiswerk in halen en weer hardlopen. Nog eventjes genieten van het weekeind. Hopelijk wordt deze week net zo mooi als vorige week. Fijn weekeind allemaal!

Liefs,

Eline

5 gedachtes over “Happy moments week 15 2015

Geef een reactie

