DIY: Scrapbook

DSCN3386

Een boek vol herinneringen, dat wil toch iedereen. Vroeger plakte ik altijd na elke vakantie de foto’s in een mooi album. Dat is helaas een beetje verwaterd, maar ik had nog een aantal foto’s liggen en ik dacht, waarom zou ik niet weer opnieuw beginnen, maar dan net iets anders en creatiever. Vandaag deel ik het begin van mijn scrapbook of ook wel mijn boek vol herinneringen.

scrapbook hema photo scrapbook hema

Je hebt eigenlijk bijna niks nodig.
– Een fotoalbum of scrapbook, deze is van de hema voor ongeveer 6 euro.
– Washitape (voor een euro bij de action)
– Ouderwetse fotoplakkers
– Stiften
– Alles wat je er maar in wil plakken

Het leukste is natuurlijk alles erin plakken!

DSCN3379 DSCN3384

Ik vond deze quote in een oud tijdschrift. Super leuk om op een bladzijde een collage te maken vol met inspiratie of dingen die bij jou passen. Ik wil hier graag een speciale foto plakken, om meteen in de sfeer te komen als ik het boek open sla. Iets wat echt iets over mij zegt. Ik weet het nog niet zo goed, haha. Gelukkig hoeft hij niet meteen af.

DSCN3381

DSCN3387

Van de intro week had ik de bandjes bewaard. Ook was ik naar PSV geweest, want we kregen toen kaartjes. Dit zijn echt de leuke herinneringen om later naar terug te bladeren. Treinkaartjes of bonnetjes van een restaurant of film. Deze dingen vergeet je soms wat sneller, maar zo kan je er altijd naar kijken en weg dromen.

DSCN3385

Ook de foto’s van mijn gala mogen niet ontbreken. Denk wel na over de datum (onder 2014 staat 2015, oeps, de tijd vliegt echt). Het is echt zo leuk om te doen! Je gaat terug in memory lane en ik voelde me weer helemaal creatief. 
DSCN3382

Ik weet alleen echt niet wat ik met de voorkant moet. Misschien een foto of een tekening. Ik weet het niet zo goed. Wat zouden jullie doen?

Liefs,

Eline

8 gedachtes over “DIY: Scrapbook

  1. Bente zegt:

    Ik hou van fotoboeken, schrijf ik dan tekstjes bij de foto’s (alleen versier ik het niet echt). Vind ik veel leuker dan alles digitaal bewaren want dan kan je er tenminste nog lekker doorheen bladeren! :)

  2. Dina zegt:

    Wat heb je dit leuk gedaan! Heerlijk om zo creatief bezig te gaan, ik zou dat ook meer moeten doen. De voorkant kan je altijd nog bedenken, misschien krijg je straks plotseling een geniale ingeving!

Geef een reactie

