Happy moments week 16 2015

collage happy moments week 16 2015

Ola allemaal. Wat was het lekker weer afgelopen week! Ik heb er tussen het leren vol op van genoten! Ik kon lekker buiten zitten en ik behaalde mijn muziekcertificaat.

20150412_100526 20150412_100535

Het was echt super lekker weer en dat motiveert me ook meer om te gaan sporten. Ik heb afgelopen week echt veel gesport, maar ik kon weer hardlopen in een korte broek! Bovendien hoe mooi is het om hier te lopen! Ik kan er dan echt van genieten.

20150413_143651

Maandag had ik mijn muziek ‘examen’. Ik behaalde het certificaat met Visje, visje in het water. We moesten 30 kinderliedjes leren en dan moesten we er eentje zingen en weggeven. Bromvlieg ging super slecht, maar ik kreeg een herkansing en ik heb hem alsnog! Ik weet niet zo goed wat ik er mee kan, maar ik ben er trots op!!

20150412_114857

Mijn rooster was redelijk rustig afgelopen week en omdat het zo’n mooi weer was, besloot ik lekker in de tuin te eten. Ik kocht verse broodjes en smullen maar! Keizerbroodjes met komkommer blijft een van mijn favoriete combinaties.

20150413_202726

Zijn jullie het al zat? Ik ging weer hardlopen en de lucht was zo mooi. Je ziet het niet helemaal goed, maar het was echt heel mooi. Deze week was ik echt sportief bezig. Ik heb op woensdag ook nog gezwommen, maar daar heb ik geen foto van en op vrijdag natuurlijk zumba. Ik krijg eindelijk de nieuwe pasjes door en het is zo ontzettend leuk!

20150416_172520

Mijn moeder maakt echt de lekkerste pizza’s! We hebben sinds kort een nieuwe oven en daar kunnen meerdere pizza’s in. Ze zijn gewoon zo ontzettend lekker!!!

20150415_100356

Ik begon aan mijn scrapbook. Het was zo leuk om oude foto’s te bekijken en terug te denken. Je vindt het resultaat hier.

20150415_104413

Yasmin schreef een bericht over de soundtrack van Begin Again. Ik ben nu dus echt verslaafd aan de muziek. Het is zo mooi! Ik ben wel heel benieuwd naar de film!

Afgelopen week heb ik vooral geleerd. Maandag, dinsdag en donderdag heb ik belangrijke tentamens. Jullie zullen in de volgende happy moments wel horen hoe het is gegaan. Woensdag heb ik een bbq bij het sportcentrum en vrijdag heb ik gezellig een filmavond. Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne zondag en ik ga weer verder met leren!

Liefs,

Eline

Volg me hier op Bloglovin!

7 gedachtes over “Happy moments week 16 2015

  1. Yasmin Wilnis zegt:

    Wat een heerlijke week heb je gehad, maar iedereen wordt ook alleen naar vrolijk van dit weer! Oh en wat super dat je nu ook aan het genieten bent van de soundtrack, ik ben het nog steeds echt non stop op Spotify aan het luisteren haha! Geniet ook lekker van de film!

    Liefs, Yasmin
    http://YasminWilnis.com

Geef een reactie

